بندر امام خمینی (ره) زیر ذره بین مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی برای بازدید از پروژه‌های در دست احداث به بندر امام خمینی (ره) سفر می‌کند.

بندر امام خمینی (ره) زیر ذره بین مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردیعادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: محمد راستاد معاون وزیر و مدیرعامل بنادر و دریانوردی در ادامه سفر‌های خود از بنادر کشور و با هدف بازدید میدانی از پیشرفت پروژه‌های در دست احداث در بنادر، فردا وارد بندر امام خمینی (ره) می‌شود.

او با اشاره به اهتمام سازمان بنادر و دریانوردی در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، بررسی آخرین پیشرفت پروژه‌های احداث رمپ و لوپ تقاطع غیر همسطح بندر امام خمینی (ره) و جاده کمربندی بندر امام به آبادان که با پیشرفت مطلوبی در حال تکمیل است، از اهم محور‌های بازدید راستاد عنوان کرد.

دریس همچنین بررسی روند تکمیل پروژه بهسازی و تعریض بزرگراه مجتمع بندری امام خمینی (ره) و همچنین آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های آماده بهره‌برداری شامل؛ ۴ باب انبار‌های نگهداری و ذخیره کالا‌های اساسی که با سرمایه‌گذاری شرکت‌های بخش خصوصی احداث گردیده، از دیگر بخش‌های این سفر برشمرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به توجه ویژه سازمان بنادر و دریانوردی به حفظ، مرمت و ارتقای زیرساخت‌های بندری و اجرای پروژه تعمیرات اساسی اسکله ۲۷ تا ۳۴ در مجتمع بندری امام خمینی (ره) اظهار داشت: بازدید از میزان پیشرفت این پروژه مهم عمرانی از دیگر بخش‌های برنامه بازدید راستاد است.

او بیان کرد: مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در ادامه بازدید میدانی خود، از پایانه‌های تخلیه و بارگیری کالا‌های متفرقه، کالای اساسی و بخش ریلی بندر امام خمینی (ره) نیز بازدید می‌کند، همچنین با حضور در نشست مشترک با مدیران این اداره کل و بحث و بررسی چالش‌ها از جمله برخی از مشکلات مرتبط با قرارداد‌های سرمایه‌گذاری از دیگر برنامه‌های کاری او در این سفر است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.