احداث معبر جدید شهرک کیهانشهر

شهردار کرمانشاه گفت: احداث معبر جدید شهرک کیهانشهر موجب خارج شدن شهرک‌های حاشیه‌ای شرق کرمانشاه از بن بست، دسترسی آسان به شهر و همچنین ارتقاء خدمات‌دهی شهرداری به این مناطق می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  سعید طلوعی در حاشیه بازدید از معبر جدید شهرک کیهانشهر گفت: علیرغم مشکلات مالی حال حاضر کشور و شیوع ویروس کرونا، شهر کرمانشاه زنده و فعال است و اقدامات شهری، ارائه خدمات به شهروندان و پیشرفت پروژه‌های عمرانی این شهر بسیار مطلوب و در حال انجام است.

او افزود: آسفالت خیابان‌ها و معابر سطح شهر با اولویت مناطق حاشیه شهر کرمانشاه از جمله "آقاجان" و "زورآباد" جهت رفاه عمومی شهروندان مورد تاکید مدیریت شهری است.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه موضوع BRT شدن خیابان مدرس جز برنامه‌های سال آینده شهرداری است، گفت: در این طرح، از میدان آزادی تا چهارراه مدرس به پیاده راه تبدیل می‌شود و جهت دسترسی سریع و آسان شهروندان، در این مسیر خط اتوبوس‌های BRT راه اندازی خواهد شد.

طلوعی با اشاره به دیگر پروژه عمرانی شهر کرمانشاه، بیان کرد: پروژه پیاده راه پارکینگ شهرداری ظرف یکی دو هفته آینده افتتاح می‌شود و این پروژه با ایجاد زیرساخت‌ها و زیباسازی مبلمان این منطقه باعث تغییر در چهره و منظر مرکز شهر و رفاه حال بیماران و همراهان آن‌ها شده است.

او در ادامه به پیشرفت ۷۵ درصدی تقاطع شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: تا ۲۰ روز دیگر تمام سگمنت‌های غیر همسطح شرق به جنوب و غرب به شمال این تقاطع به طور کامل نصب می‌شود.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه هر بخش از این تقاطع تکمیل شود سریعاً بازگشایی و مورد استفاده مردم قرار می‌گیرد، تاکید کرد: این تقاطع بر اساس برنامه پیش بینی شده در دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

طلوعی با اشاره به هزینه‌های بالای هر کدام از پروژه‌های عمرانی شهر کرمانشاه، گفت: در صورت به وجود نیامدن مشکل خاصی، اکثر پروژه‌های شهر کرمانشاه تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

او بیان کرد: یکی دیگر از پروژه‌های در دست اجرا احداث معبر جدید شهرک کیهانشهر است که سبب خارج شدن شهرک‌های حاشیه‌ای شرق کرمانشاه از بن بست خواهد شد و دسترسی آسان و راحت مردم این شهرک‌ها را به دنبال دارد.

شهردار کرمانشاه ادامه داد: با احداث این معبر خدمات‌دهی به شهرک‌های حاشیه‌ای توسط مجموعه شهری ارتقا می‌یابد و از محرومیت مردم این منطقه کاسته می‌شود.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار