آزادی زندانی مالی با کمک خیرخواهانه مامور پلیس اصفهان

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت:شهروندی در تماس تلفنی با سامانه ۱۹۷ فرماندهی انتظامی استان اصفهان از مامور کلانتری زواره فرماندهی انتظامی شهرستان اردستان که با عمل خیرخوهانه او آزاد شده بود تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ ایرج محمدی رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: شهروندی طی تماس تلفنی با سامانه ۱۹۷ فرماندهی انتظامی استان اصفهان از مامور کلانتری زواره فرماندهی انتظامی شهرستان اردستان که با عمل خیرخوهانه او آزاد شده بود تشکر و قدردانی کرد.

سرهنگ ایرج محمدی با بیان اینکه پس از بررسی مشخص شد این مامور برای اجرای حکم جلب این شهروند که به اتهام مالی صادر شده بود به همراه شاکی به منزل وی رفته بود گفت: مامور پس از مشاهده وضعیت نامناسب زندگی این شهروند و اینکه بر اثر شیوع بیماری کرونا بیکار شده و توانایی پرداخت بدهی ۵ میلیون ریالی را نداشت، بدون هیچگونه چشم داشتی طلب وی را پرداخت کرد و باعث آزادیش شد.

او با بیان اینکه اقدام خداپسندانه این مامور وظیفه شناس، با تشویق ویژه سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان روبرو شد گفت: این اقدام مامور پلیس، مصداق بارز تحقق فرمایش مقام معظم رهبری است که فرمودند: نیروی انتظامی هم باید مظهر اقتدار و هم مظهر رأفت و مهربانی باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
آفرین به این غیرت اخه یکی به اون شاکی بگه 500 هزار تومان در این روزها ارزشی هم داره اگه داشت که میداد چرا آبرو خودشو ببره