مدیر کل بیمه سلامت استان؛

طرح نسخ الکترونیکی در خراسان جنوبی اجرایی شد

مدیر کل بیمه سلامت خراسان جنوبی گفت: در تمامی شهرستان‌ های استان، بخش خصوصی زیر پوشش طرح نسخه‌ های الکترونیکی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، اربابی مدیر کل بیمه سلامت خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر در تمام شهرستان‌های استان، مطب‌ها، داروخانه‌ها و آزمایشگاه‌های بخش خصوصی مجهز به امکانات نسخه الکترونیکی هستند.

او افزود: در حال حاضر برای بیمه شدگان روستایی نسخه‌ های الکترونیکی صادر می‌شود، اما با اجرای کامل طرح، ارجاع‌ ها نیز به صورت الکترونیکی خواهد بود که در این صورت، مشکلات روستاییان در خصوص ارجاع و حتی درمان ‌های دیگر آن‌ها کاسته خواهد شد.

اربابی تصریح کرد: الکترونیکی شدن نسخ باعث می‌شود تا بسیاری از مشکلات از جمله مراجعات بیمه شدگان برای تعویض دفترچه کاهش پیدا کند.


بیشتر بخوانید


مدیر کل بیمه سلامت استان اظهار کرد: بنابراین باید مردم در رفتار‌ های خود در این خصوص تغییر ایجاد کنند تا بتوان به بهترین شکل، طرح نسخه‌های الکترونیکی را اجرایی کرد.

او بیان کرد: انتظار داریم تا ابتدای آذر ماه  امسال بیشترین نسخه‌ها را در استان به صورت الکترونیکی صادر کنیم.

اربابی با اشاره به اینکه تعدادی از پزشکان در حال حاضر تمامی نسخ خود را به طور الکترونیکی صادر می‌کنند، گفت: در صورت نبود یک دارو در داروخانه، مراجعه کننده می تواند بدون درخواست نسخه دیگر از پزشک، داروی مورد نظر خود را از داروخانه دیگری تهیه کند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار