شور عاطفه‌ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند بوشهری

پویش مردمی «شور عاطفه ها» با هدف کمک به تامین ملزومات آموزشی دانش آموزان نیازمند استان بوشهر در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر گفت: هر سال در آستانه بازگشایی مدارس با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند جشن عاطفه‌ها برگزار می‌کنیم و امسال به سبب شرایط حاکم بر جامعه به دلیل شیوع ویروس کرونا و توسعه آموزش مجازی، این نهاد با هدف جمع‌آوری ملزومات آموزش غیرحضوری دانش آموزان برنامه «شور عاطفه‌ها» را برگزار می‌کند.

احمد لطفی با اشاره به اینکه ۶ هزار و ۶۰۰ دانش آموز نیازمند از حمایت کمیته امداد برخوردارند، افزود: شور عاطفه‌ها در ادامه پویش ایران همدل برای جمع‌آوری کمک‌های خیران هم استانی از شنبه ۲۲ شهریور همزمان با سراسر کشور آغاز شده است و تا ۱۱ مهر ادامه خواهد داشت.

او ادامه داد: امسال نیاز‌های دانش آموزان فراتر از بسته‌های آموزشی کیف و کفش و نوشت افزار است و باید با کمک خیران برای تامین ملزومات اصلی آن‌ها که تبلت و گوشی‌های هوشمند است، تلاش کنیم.


بیشتر بخوانید


مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر تاکید کرد: در تلاش هستیم با کمک خیران اجازه ندهیم دانش‌آموزی به دلیل نداشتن امکانات لازم برای آموزش مجازی از تحصیل باز بماند.

لطفی عنوان کرد: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره گیری کد دستوری #۱*۷۷۸۸* و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۷۰  پرداخت کنند و کمک‌های کالایی (تبلت و گوشی‌های مازاد بر نیاز) خود را به دفاترکمیته امداد شهرستان‌ها تحویل دهند تا در اسرع وقت در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گیرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.