بالگرد اورژانس دوباره برای خدمت به مردم خارگ به پرواز در می‌آید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با رایزنی‌ صورت گرفته برای اختصاص آشیانه بالگرد، پرواز اورژانس هوایی برای خدمت به مردم خارگ از مهر دوباره برقرار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر در نشست با مسئولین بیمارستان خلیج‌فارس و بخشدار ویژه خارگ بیان کرد: دشواری‌هایی را که مردم جزیره خارگ در دوران دفاع مقدس متحمل شدند تا تنها راه درآمد کشور در آن شرایط سخت پابرجا بماند، هیچ‌گاه از یاد نمی‌بریم.

او، با اشاره به‌ضرورت ایجاد عدالت در دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی در سراسر نقاط استان بوشهر افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی و استراتژیک جزیره خارگ، یکی از اهداف اصلی برقراری و استقرار بالگرد اورژانس ارائه خدمت به مردم این جزیره بوده است.


بیشتر بخوانید


رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: پرواز بالگرد اورژانس ۱۱۵ در چند ماه گذشته به جزیره خارگ به دلیل تأیید نشدن مکان موجود برای فرود بالگرد متوقف‌شد که پس از رایزنی و توافق با نیروی هوایی ارتش، خدمت‌رسانی این بالگرد به مردم این جزیره دوباره برقرار می‌شود.

کشمیری بیان کرد: برای کاهش مشکلات موجود در حوزه بهداشت و درمان خارگ، نشستی تخصصی با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ بوشهر در دستور کار قرار دارد.

او با قدردانی از خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت به مردم جزیره خارگ، گفت: آنچه برای ما اهمیت دارد ارتقاء کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی به مردم این جزیره است، زیرا موقعیت جغرافیایی و محدودیت راه ارتباطی آن، مانند سایر نقاط استان نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: پس از افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت، روند ارتقاء خدمات بهداشتی درمانی در جزیره خارگ با جدیت ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.