خدمات اینترنتی تعویض پلاک

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: خدمات تعویض پلاک در کلانشهر اصفهان از ۲۹ شهریور اینترنتی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: خدمات تعویض پلاک در مراکز شماره یک و دو کلانشهر اصفهان از ۲۹ شهریور ماه فقط به صورت اینترنتی انجام می‌شود، شهروندان پس از این تاریخ به هیچ عنوان بدون اخذ نوبت اینترنتی به مراکز مراجعه نکنند.

او افزود: هر شخص براساس شماره ملی و شماره تلفن همراه (بنام شخص) مجاز به دریافت یک کد کاربری است؛ همچنین درج آدرس محل سکونت متقاضی در فیلد مربوطه الزامی است.

محمدی ادامه داد: هر فرد از زمان نوبت دهی به مدت یک ساعت فرصت مراجعه به مراکز را خواهد داشت در غیر این صورت با ارسال پیامک نوبت وی لغو می‌شود.
 
رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه هر خودرو در طول روز برای یک مرتبه مجاز به اخذ خدمات و تعویض پلاک است، بیان کرد: امکان لغو نوبت رزرو شده نیز وجود دارد.افراد درصورت نقص مدارک و ایرادات احتمالی تا پایان وقت اداری همان روز مجاز به دریافت خدمات با نوبت اولیه هستند در غیر این صورت نیاز به دریافت نوبت جدید خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اینکه دریافت نوبت برای خودرو‌های نوشماره و وارداتی بدون پلاک با شماره شاسی امکان پذیر است، اضافه کرد: دریافت پلاک تهران از مراکز تعویض پلاک اصفهان امکان پذیر نیست.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.