مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیکا گفت: تیمی متشکل از پزشک، ماما، بهورز و کارشناس پیشگیری به منطقه وارگه سبز تازه اعزام شد.

وحید کاظمی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تیمی متشکل از پزشک، ماما، بهورز و کارشناس پیشگیری به منطقه وارگه سبز تازه اعزام شد تا ارائه خدمات بهداشتی و و درمانی به مردم منطقه را انجام دهند.

او بیان داشت: این تیم پزشکی ویزیت بیماران، تجویز و تحویل داروی رایگان (هزینه تامین دارو با همکاری هلال احمر شهرستان انجام شد) ،مراقبت مادران باردار ، واکسیناسیون روتین و تاخیری کودکان،  مراقبت بیماران فشارخونی و دیابتی و توزیع وسایل و دارو‌های پیشگیری ازبارداری را در این منطقه انجام می دهند.

کاظمی افزود: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس اعزام پزشک و ماما به مناطق روستایی شهرستان اندیکا انجام می‌شود، و طرح ویزیت رایگان مردم این منطقه را به اجرا در می‌آورند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیکا تصریح کرد: فرصت نجات بخشی، احیای مصدومان، حادثه دیدگان و خدمت به بیماران فرصتی است مغتنم که خداوند بزرگ و متعال آن را به بندگان برگزیده خود اهدا می‌کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.