کشف ۱۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در پاوه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک محموله قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در شهرستان "پاوه" و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛   سردار علی اکبر جاویدان  فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک محموله قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در شهرستان پاوه و با تلاش ماموران پلیس خبر داد و گفت: مأموران انتظامی پاوه حین گشتزنی در نقطه صفر مرزی به ۳ دستگاه وانت نیسان که با سرعت زیادی در حال حرکت بودند مشکوک و پس از مدتی تعقیب و گریز آن‌ها را توقیف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده از خودرو‌های توقیفی مقدار زیادی کالا و محصول قاچاق از قبیل ۳۹۰ هزار جفت انواع دستکش لاتکس، یک هزار و ۵۴۰ عدد ماسک تنفسی بیمارستانی، ۲ هزار و ۸۴۰ کیلو شیره درخت ون، ۱۰ کیلو روغن حیوانی و ۶۰ کیلو عسل کشف شد.

سردار جاویدان با بیان اینکه ارزش محموله قاچاق کشف شده طق نظر کارشناسان به ۱۵ میلیارد ریال می‌رسد، از دستگیری ۴ نفر در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس برشمرد و گفت: کشفیات امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۸ درصد رشد نشان می‌دهد.

 

دستگیری ۱۳ مجرم در کرمانشاه

 


حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از سوی ماموران کلانتری فردوسی خبر داد و گفت: یکی از اقدامات انجام شده دستگیری ۱۳ مجرم بوده است  ۷ نفر از مجرمان دستگیر شده سارق و ۵ نفر نیز توزیع کننده مواد مخدر بودند.

او  ادامه داد:  به همین منظور ماموران کلانتری موفق به کشف ۱۰ فقره سرقت شامل ۶ مورد کابل و سیم برق، ۳ مورد باطری خودرو و یک مورد گوشی تلفن همراه شدند.

سرهنگ براری کشف مقداری مواد مخدر، پلمب ۱۰ قلیانسرا و جمع آوری ۷۳ عدد قلیان را از دیگر اقدامات انجام شده کلانتری فردوسی عنوان کرد.



کشف ۲۱ فقره سرقت در کرمانشاه

 


فرمانده انتظامی کرمانشاه در ادامه از کشف ۲۱ فقره سرقت طی ۲۴ ساعت گذشته توسط کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی شهرستان نیز خبر داد و گفت: عمده آن‌ها در حوزه معابر و اماکن، قطعات و محتویات خودرو و کش رو زنی بوده است.

او گفت: با تلاش ماموران ۱۰ سارق نیز طی ۲۴ ساعت اخیر دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

 

کشف ۳ کیلوگرم مواد مخدر در هرسین


فرمانده انتظامی هرسین از دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر و کشف ۳ کیلوگرم حشیش و گراس خبر داد.

همت علی شکری اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس مبنی بر اینکه شخصی در یکی از محلات هرسین به صورت گسترده اقدام به توزیع و نگهداری موادمخدر می‌کند رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۲ هرسین با تحقیقات گسترده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرکننده تویع کننده مواد مخدر را دستگیر کردند.

سرهنگ شکری بیان کرد: ماموران همچنین در بازرسی از مخفیگاه متهم، حدود ۳ کیلوگرم ماده مخدر حشیش و گراس را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان هرسین در پایان با اشاره به معرفی توزیع کننده مواد مخدر به دستگاه قضائی از شهروندان خواست تا اطلاعات خود را در خصوص فعالیت سوداگران مرگ به پلیس گزارش کنند.

 

دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی در کرمانشاه


فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۴ نفر از عوامل نزاع دسته جمعی با حضور به موقع پلیس خبر داد.

 سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به تیراندازی در شهرک فرهنگیان فاز ۲ کرمانشاه رسیدگ به موضوع در دستور کار قرار داد.

او ادامه داد: ماموران کلانتری نیایش پس از حضور در محل ضمن پایان دادن به درگیری ۴ نفر از عوامل اصلی نزاع را نیز دستگر و سپس روانه مراجع قضائی کردند.

سرهنگ براری گفت: طبق بررسی‌های انجام شده، درگیری بر اثر ساخت و ساز ین دو خانواده ایجاد شده بود که با حضور به موقع پلیس پایان یافت.




انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.