مربی سپاهان: ما به دنبال ۳ امتیاز بازی با النصر هستیم

مربی تیم فوتبال سپاهان درباره شرایط این تیم در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی توتونی مربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از بازی با النصر عربستان اظهار کرد: بازی مهمی فردا در لیگ قهرمانان آسیا داریم. اهمیت این بازی را می‌دانیم. به دنبال ۳ امتیاز این بازی هستیم. امیدوارم با دست پر از زمین مسابقه خارج شویم.

او درباره افت تیم سپاهان  بعد از شیوع ویروس کرونا بیان کرد: کادر فنی جدید سپاهان ۲ هفته است که کار خود را با این تیم شروع کرده و  این موضوع مربوط به گذشته است. البته با شما هم عقیده هستم که کرونا روی کیفیت بازی‌های سپاهان اثر گذاشته است.

الغسانی می تواند به سپاهان کمک کند 

مربی سپاهان درباره عملکرد الغسانی بازیکن عمانی این تیم اظهار کرد: الغسانی بازیکن  با هوش و باکیفیتی است. او در فصل گذشته زمان کمی بازی کرد، چون روش و نوع بازی تیم سپاهان در بازی‌های داخلی متفاوت بود. فکر می‌کنم الغسانی  می‌تواند به تیم ما کمک کند.

سطح تیم های آسیایی با ورود بازیکنان اروپایی ارتقا پیدا کرده است 

سرمربی سپاهان درباره سطح مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، بیان کرد: با ورود بازیکنان با کیفیت از اروپا و آمریکای جنوبی سطح تیم‌های آسیایی ارتقا پیدا کرد و تیم‌ها کیفیت بالاتری نسبت به گذشته پیدا کرده اند. تیم‌های آسیایی سرمایه گذاری خوبی  می‌کنند.

او درباره  برنامه سپاهان اظهار کرد: برای صعود نیاز به ۳ امتیاز بازی فردا داریم. با تیم با کیفیت النصر بازی داریم که از یک مربی با دانش و فهمیده بهره می‌برد. البته ما هم تیم با کیفیتی هستیم و این را در بازی گذشته نشان دادیم. امیدواریم بدشانسی‌ها برای بازی فردا به سراغ ما نیاید. به طور حتم برای بازی فردا تغییراتی را در تیم خواهیم داشت. هر ۳ روز یک بار بازی می‌کنیم، نمی‌شود فقط از ۱۳ - ۱۴ بازیکن استفاده کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار