کرونا در مازندران؛ مبتلایان جدید ۸۷ نفر

۸۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های مازندران بستری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،براساس اعلام روسای دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل، با شناسایی ۸۷ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در شبانه روز گذشته، تعداد بستری شدگان این بیماری در مراکز درمانی مازندران به ۵۶۴ نفر رسید.

بستری ۷۱ بیمار جدید کرونایی

دکتر موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به شناسایی و بستری شدن ۷۱ بیمار جدید مبتلا به ویروس کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه، گفت: در این مدت ۶۳ بیمار با بهبودی نسبی مرخص شدند.

بیشتر بخوانید:

او با اشاره به بستری بودن ۴۱۲ بیمار کرونایی هم اکنون در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، افزود:۱۲۲ بیمار بدحال هم با علائم حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت‌های خاص تنفسی و پزشکی قرار دارند.

کرونا ۱۶ بابلی را زمین گیر کرد

دکتر سید فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم به پذیرش و بستری ۱۶ بیمار مبتلا به ویروس کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان تحت پوشش این دانشگاه اشاره کرد و گفت: در این مدت ۲۵ بیمار با وضعیت بهبودی نسبی مرخص شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل شمار بیماران مبتلا به ویروس کرونا بستری شده در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل را ۱۵۲ نفر اعلام کرد و افزود:۳۹ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این شهرستان بستری هستند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار