جانشین ستاد کرونا استان قزوین:

انتقاد از بی خبری برخی مدیران از اوضاع کرونایی

جانشین ستاد کرونا استان قزوین با انتقاد شدید از مدیران دستگاه‌ها به ویژه نظارتی‌ها از روند اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی، از برخورد با مدیران متخلف خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حبیبی جانشین ستاد کرونا استان در نشست کمیته نظارت بر شیوه نامه‌های بهداشتی کرونا با اشاره به این بی خبری برخی مدیران از اوضاع کروناییکه مدیران مسئول سلامتی مردم هستند، گفت: با ارائه آمار مشکلی حل نمی‌شود و در مقابله با کرونا باید از اتاق‌ها بیرون آمد و عملیاتی کار کرد.

او با بیان اینکه برخی مدیران پیگیر دور کاری اند، افزود: اداره صمت، تعزیرات و اصناف باید بدانند که مسئول بازار هستند و وضع آن را باید اصلاح کنند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار در ادامه گفت: تنها صدا و سیما، دستگاه قضا و اصحاب رسانه در این ۷ ماه پای کار بودند و باقی دستگاه‌ها عملکرد ضعیفی از خود نشان داده اند.

حبیبی بیان کرد: این عادی انگاری در شرایط کرونایی از جانب مسئولان بوجود آمده است چراکه. مردم وقتی می‌بینند برخوردی صورت نمی‌گیرد فکر می‌کنند شرایط عادی شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: پزشکان در مطب هایشان رعایت نمی‌کنند آیا علوم پزشکی بر مطب‌ها نظارت دارد؟

حبیبی از مدیر کل پدافند غیر عامل استان خواست از این پس روزانه بر مدیران، دستگاه‌ها و اصناف نظارت و تخلفات را گزارش کند.

او اضافه کرد: هر کسی رعایت نکند متخلف است و باید با او برخورد شود.

شهامی مدیر کل ارتباطات استان هم در این جلسه گفت: برای گزارش‌های نظارت بر اصناف نرم افزاری تهیه شده است تا روند رسیدگی سریع باشد و دیگر روند اداری را نداشته باشیم.

او ادامه داد: در این سامانه مدیران ثبت نام می‌کنند و نظارتشان بر کار ناظران و روند نظارت مستقیم می‌شود.

اصغری مدیر کل آموزش و پرورش استان هم در این جلسه گفت: مدیران مدارس موظف اند وضعیت مدارس را روزانه گزارش کنند.

او همچنین گفت: از بیان واقعیت‌ها نباید ناراحت شد و حل مشکلات به شرط پذیرش واقعیت‌ها است.

اصغری با اشاره به اینکه فقط ۳۹ درصد از دانش آموزان در مدرسه حاضر می‌شوند، گفت: طی بازدید‌هایی که تاکنون انجام شده تنها یک مدرسه مشکل داشته است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار