محدودیت‌ها را با برنامه‌های مجازی در آستانه هفته دفاع مقدس جبران می‌کنیم

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت:امسال به‌مناسبت ۴۰ سالگی دفاع مقدس برنامه‌های متعددی در فضای مجازی و صدا و سیما پیش‌بینی شده ‌است تا محدودیت اجرای برنامه‌های حضوری جبران شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مجتبی شیروانیان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان در رابطه با برنامه‌های این بنیاد در هفته دفاع مقدس سال جاری اظهار داشت: امسال ۴۰ سالگی دفاع مقدس علی‌رغم محدودیت‌های موجود به‌علت شیوع بیماری کرونا در قالب یک برنامه ۴۳ هفته‌ای که از ۳ خردادماه تا پایان سال ادامه خواهد داشت برنامه‌هایی در نظر گرفته‌ایم.

او ادامه داد: برنامه‌های مذکور در فضای مجازی و صدا و سیما در جهت ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پیش‌بینی شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان در رابطه با برنامه زنده صدا و سیما عنوان کرد: یکی از برنامه‌ها، پخش زنده گفت‌وگوی هفته با مسئولان و دستگاه‌های مربوطه در دفاع مقدس است که یکشنبه‌ها از ساعت ۵ الی ۶ بعد از ظهر پخش می‌شود و موضوعات مربوط به دفاع مقدس و نقش این دستگاه‌ها در ۸ سال دفاع مقدس مطرح می‌شود.

او تصریح کرد: نمایشگاه ۴۰ سالگی دفاع مقدس و نقش استان اصفهان در دفاع مقدس هم در باغ موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد و همزمان با افتتاح این نمایشگاه، نکوداشت پیشکسوتان و ایثارگران دفاع مقدس برگزار می‌شود که به لحاظ شرایط کرونایی بصورت نمادین تعدادی از پیشکسوتان و خانواده‌های ایثارگران دعوت شده‌اند.

شیروانیان ادامه داد: برنامه بهره‌مندی از صحبت‌ها و فرمایشات حضرت آقا به‌مناسبت ۴۰ سالگی دفاع مقدس نیز به‌صورت ویدیو کنفرانس در باغ موزه دفاع مقدس اصفهان ارائه خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که با اجرای برنامه‌های متعدد از قبیل جشنواره‌ها و سایر برنامه‌های مجازی، محدودیت اجرای برنامه‌های حضوری و فیزیکی بخاطر شیوع این ویروس در فضای مجازی و صدا و سیما جبران شود.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.