دستگیری قاچاقچی سابقه دار موادمخدر در دلیجان

سرهنگ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از کشف ۳۲ کیلوگرم تریاک در یک عملیات مشترک پلیس پایتخت و استان مرکزی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند گفت: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران مرگ پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند متهم به تازگی مقادیر قابل توجه‌ای مواد مخدر را از مرز‌های شرقی کشور وارد و پس از دپوی آن در مخفیگاهش در شیراز در صدد انتقال آن به تهران می‌باشد.

حسنوند تصریح کرد: به دنبال این موضوع نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم صادر شد. وبا توجه به اینکه بیم خروج سوژه از رصد ماموران متصور بود بلافاصله با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی موضوع را در میان و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری این قاچاقچی سابقه دار و حرفه‌ای آغاز شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با رصد کامل اطلاعاتی را در اختیار مامورین استان مرکزی قرار دادند در نهایت با همکاری ماموران هر دو پلیس صبح روز نوزدهم شهریور ماه خودروی متهم در یک عملیات ضربتی و هوشمندانه در ایست و بازرسی دلیجان متوقف و در بازرسی از اتاق خواب راننده ۳۲ کیلو گرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان خاطر نشان کرد: متهم پس از دستگیری به مقر پلیس در شهرستان دلیجان منتقل و پس از انجام تحقیقات پایانی و باز جویی‌های تکمیلی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار