باشگاه پرسپولیس: حذف نام خلیج فارس را از طریق AFC پیگیری می‌کنیم

مدیر رسانه باشگاه پرسپولیس گفت: حذف نام خلیج فارس را از صحبت‌های مربی تیم در صفحه رسمی AFC، به طور رسمی از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا اشرف، مدیر رسانه باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس ایران در آستانه دیدار برگشت با التعاون عربستان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به دلیل فشردگی بازی‌ها خیلی نمی‌توان تمرینات پرفشار انجام داد و مهم‌ترین موضوع برای کادرفنی ریکاوری خوب است.

او افزود: شرایط برای تیم‌های ایرانی، پاختاکور ازبکستان و الشرطه عراق سخت است که با پیگیری باشگاه‌ها این مشکلات به حداقل رسید.

اشرف درباره حذف نام خلیج فارس از صحبت‌های حمید مطهری (مربی پرسپولیس) گفت: با مدیر تیم درباره این موضوع صحبت کردم و متاسفانه حرف‌های مربی پرسپولیس تحریف شده است. مطهری دقیقا گفت اگر بازیکنان پرسپولیس به ما بگویند حاضر هستیم عرض خلیج فارس را شنا کنیم به آن باور و ایمان داریم، زیرا آن‌ها جنگنده و باغیرت هستند، اما در توییتر رسمی AFC نام فارسی حذف شده و فقط نام خلیج می‌بینیم.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: اگر مطهری می‌خواست تنها واژه عربی را به کار ببرد نیازی نبود چنین بحثی را مطرح کند. حس می‌کنم شیطنتی صورت گرفته و در نامه نگاری با AFC این موضوع را پیگیری می‌کنیم. این بحث کاملا ملی است، اما با توجه به اینکه برای تیم ما اتفاق افتاده این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

اشرف درباره کیفیت بد غذای تیم‌ها در هتل دوسیت گفت: این مشکل در ابتدا در هتل محل اقامت ما وجود داشت، اما با پیگیری‌های کادر پزشکی و مدیر تیم رفع شد. طبق پیگیری‌های ما قرار شد یکی، ۲ تیم از این هتل به هتل دیگری منتقل شوند.

وی درباره امکانات ورزشگاه اجوکیشن سیتی بیان کرد: متاسفانه امکانات ورزشگاه‌های قطر زمین تا آسمان با ورزشگاه‌های ایرانی فرق دارد و خیلی پیشرفته است. ورزشگاه اجوکیشن چهار رختکن کاملا مجهز دارد. سیستم آبرسانی و نوردهی اش را هم تاکنون ندیده بودیم و امیدواریم روزی هم ورزشگاه‌های ما به چنین شرایطی برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار