اجرای بیش از ۸۰ برنامه فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در قزوین

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) گفت : به مناسبت هفته دفاع مقدس ۸۰ برنامه فرهنگی و ورزشی با شعار (ما قوی هستیم) درشهر قزوین اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اجرای ۸۰ برنامه فرهنگی و ورزشی با شعار (ما قوی هستیم) در  هفته دفاع مقدس ، گفت: این برنامه‌ها با اخذ مجوز از ستاد کرونا در استان و رعایت تمام شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اجرا می‌شود.

علیرضا حیدری با اشاره به حضور فعال و موثر در فضای مجازی در این هفته اضافه کرد: بیش از ۱۰۰ کانال در فضای مجازی با محتوای دفاع مقدس برای نشان دادن زیبایی‌های دفاع مقدس ایجاد می‌شود.

حیدری اجرای هر کوچه شهید یک حسینیه دراین هفته و ماه صفر؛ برپایی ۱۰۰ نمایشگاه عکس در پایگاه‌ها؛ ویزیت رایگان پزشکی مناطق محروم؛ مسابقات فرهنگی و ورزشی را از برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

وی در ادمه با بیان اینکه مشکلات مدیریتی در کشور مانع معرفی دستاورد‌های دفاع مقدس به عنوان یک گنجینه ناب می‌شود گفت: با الگو قرار دادن دفاع مقدس می‌توانیم مشکلات پیش رو را حل کنیم.

هفته دفاع مقدس از  ۳۱ شهریور  شروع می شود و تا ۶ مهر ادامه دارد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار