۷ شهر لرستان در وضعیت قرمز بیماری کرونا

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تعداد شهر‌های قرمز استان به ۷ شهر افزایش یافت و هم اکنون ۳۴۳ نفر در بیمارستان بستری هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، علی فرهادی قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار داشت: تعداد شهر‌های قرمز استان از هفته گذشته تاکنون به هفت شهر افزایش یافته و هم اکنون شهر‌های خرم آباد، بروجرد، الشتر، الیگودرز، نورآباد، ازنا و دورود در وضعیت قرمز قرار دارند.

او افزود: مابقی شهر‌های استان در وضعیت زرد هستند و هیچ یک از شهر‌های استان وضعیت سفیدی ندارند؛ روند ابتلا به بیماری کاهش پیدا نکرده و ۳۴۳ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۵۶ نفر مبتلای قطعی به کرونا می‌باشند.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: تاکنون ۵۳۱ نفر بر اثر ابتلای به کرونا در استان جان خود را از دست داده اند که همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای همه گروه‌های سنی توصیه می‌شود.

فرهادی گفت: از والدین تقاضا می‌شود اگر دانش آموزی مشکل زمینه‌ای دارد در مدرسه حاضر نشود و دانش آموزانی که به مدرسه می‌روند حتما دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

او بیان کرد: از روز نخست بازگشایی مدارس، بازرسی‌هایی به صورت مستمر از مدارس صورت می‌گیرد و هر مدرسه‌ای پروتکل‌های بهداشتی را رعاتی نکند، تعطیل می‌شود.

انتهای پیام/ر

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.