از ابتدای شیوع کرونا؛

۲۵ نفر از نیرو‌های اورژانس خراسان جنوبی به کرونا مبتلا شده اند

از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون تست کرونای ۲۵ نفر از نیرو‌های اورژانس خراسان جنوبی مثبت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، عباسی معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی گفت: این ۲۵ نفر تست کرونایشان مثبت شده، ولی نیرو‌هایی در اورژانس هستند که ممکن است علائمی داشته باشند و چون آزمایش انجام نداده اند جزو این افراد قرار نگرفته اند، بنابراین آمار مبتلایان در بین نیرو‌های اورژانس بیشتر است.

او با بیان اینکه بیشترین مبتلایان به کرونا در شهر‌های خوسف و بیرجند بوده اند، افزود: از این ۲۵ نفر مبتلای قطعی همه بهبود یافته اند و تنها ۲ نفر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.


بیشتر بخوانید


عباسی عنوان کرد: نیرو‌های اورژانس در خط مقدم جبهه سلامت قرار دارند و چون جزو اولین افرادی هستند که بر سر بالین بیمارانی که هنوز ابتلایشان مشخص نیست حاضر می‌شوند، بیشتر در معرض این بیماری قرار می‌گیرند و احتمال ابتلایشان نیز بیشتر است.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان تجهیزات حفاظت فردی برای کادر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان را کافی دانست و گفت: با کمک مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و کمک خیران تجهیزات لازم برای اورژانس خریداری و در اختیار نیرو‌ها قرار گرفته است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار