امام جمعه خرمشهر:

امسال مراسم پیاده روی اربعین برگزار نخواهد شد

حجت الاسلام و المسلمین عادل پور گفت: با اعلام ستاد کرونا و دولت عراق امسال مراسم پیاده روی اربعین برگزار نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام و المسلمین عادل پور امام جمعه خرمشهر در نماز عبادی سیاسی این هفته خرمشهر با اشاره به  قرار گرفتن در آستانه ماه صفر و عزا گفت: بسیاری از مردم علاقه مند هستند که در این مراسم اربعین حسینی شرکت کنند،  بنده ازتمامی مشتاقان خواهشمندم، به سمت مرز شلمچه و خرمشهر حرکت نکنید.

او اضافه کرد: بنا براعلام ستاد ملی کرونا و دولت عراق امسال مراسم پیاده روی اربعین برگزار نخواهد شد به همین دلیل نه مواکبی برای خدمت رسانی در مرز شلمچه مستقر شدن و نه اجازه ای برای عبور از مرز وجود دارد.

امام جمعه خرمشهر به اهمیت پیاده روی اربعین از سوی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: یکی از مؤلفه های قدرت جمهوری اسلامی ایران که هرساله روی آن سرمایه گذاری می کند همین حرکت پرشور اربعین است.

حجت الاسلام و المسلمین عادل پور افزود: شرایط امسال این گونه است و جان مردم در اولویت قرار دارد، و باید این وضعیت را درک کرد.

اوگفت: آنچه ما را تهدید می کند عادی انگاری و کم توجهی به بیماری ویروس کرونا است که این امر باعث می شود بیماری اوج بگیرد و تعداد زیادی از شهروندان به آن مبتلا شوند.

امام جمعه خرمشهر در ادامه سخنانش گفت: ۳۱ شهریور ماه را پیش رو داریم، سالروزی که ابتدای شروع جنگ تحمیلی حزب بعث هم بر علیه ملت ایران و هم ملت عراق بود.

حجت الاسلام و المسلمین عادل پور ادامه داد: این هفته ، هفته عزت و اقتدار ملت ایران است که هشت سال با دستان خالی ایستاد و با سلاح ایمان به پیروزی رسید.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.