امام جمعه شهرستان دره شهر:

نقش پلیس در برقراری نظم و امنیت بر هیچ کسی پوشیده نیست

حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد قنبر بیگی گفت: نقش پلیس در برقراری نظم و امنیت بر هیچ کسی پوشیده نیست و همه‌ی افراد جامعه این موضوع را به خوبی درک می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام    ؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد قنبر بیگی امام جمعه شهرستان دره شهر در دیدار رئیس پلیس پیشگیری استان به نقش بی بدیل پلیس در برقراری نظم و امنیت اشاره کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی در همه مواقع و در هر زمانی که لازم بوده است با نهایت سعی و تلاش ماموریت‌های محوله را به خوبی انجام داده است و در راه خدمت رسانی به مردم از هیچ گونه کوشش و تلاشی دریغ نکرده است.

امام جمعه شهرستان دره شهر افزود : نقش پلیس در برقراری نظم و امنیت بر هیچ کسی پوشیده نیست و همه افراد جامعه این موضوع را به خوبی درک می‌کنند.

او ادامه داد: بحمدا... امنیت مطلوبی در سطح شهرستان حکمفرما می‌باشد که این امر از یک سو ناشی از تلاش مضاعف کارکنان انتظامی و از سوی دیگر نشان تعامل، همکاری و مشارکت بالای مردم در برقرار نظم و امنیت می‌باشد.

در ادامه این دیدار رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان با تقدیر و تشکر از توجه ویژه امام جمعه شهرستان به مسائل انتظامی و امنیتی این موضوع را باعث افتخار پلیس دانست.

سرهنگ مهرداد علی محمدی عملکرد پلیس را ناشی از تعامل بسیار بالا مردم و مسئولین با پلیس دانست و افزود: مردم و مسئولین همیشه یار و یاور کارکنان انتظامی بوده و این موضوع باعث شده است که تا مأمورین ما در عملیات‌ها و اقدامات خود موفقیت‌های بسیاری را بدست آورند.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان در پایان با بیان اینکه روحانیون و ائمه جمعه و جماعات از ارکان تولید نظم و امنیت در کشور هستند افزود: نقش آنان در برقراری امنیت و دعوت آحاد مردم به رعایت نظم و قانون، بسیار مؤثر و ارزنده است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.