لیگ قهرمانان آسیا؛

سرنوشت شهرخودرو در انتظار سپاهان/ پرسپولیس نماینده عربستان را دبل کرد

یک پیروزی و ۲ شکست، حاصل کار نمایندگان فوتبال کشورمان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای نمایندگان فوتبال کشورمان خوب پیش نرفت. سپاهان، شهرخودرو و پرسپولیس ۳ نماینده ایران بودند که در این هفته به میدان رفتند. یک پیروزی و ۲ شکست، حاصل تلاش نمایندگان کشورمان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بود. البته حذف یکی از نماینده‌های ایران این هفته قطعی شد.

پرسپولیس؛ صدرنشینی با پیروزی رفت و برگشت برابر التعاون

شاگردان یحیی گل محمدی در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا تنها نماینده ایران بودند که به پیروزی رسیدند. پرسپولیس با تک گل بشار رسن از روی نقطه پنالتی موفق شد، التعاون عربستان را شکست دهد و شانس خود را برای صعود به مرحله حذفی زیاد کند. نماینده کشورمان در بازی رفت هم موفق شده بود این تیم را با تک گل شجاع خلیل زاده شکست دهد. پرسپولیس اکنون با ۷ امتیاز صدرنشین گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا است.

پرسپولیس باز هم در نیمه دوم نتیجه بازی را به نفع خود تغییر داد که نشان از تاثیر صحبت‌های یحیی گل محمدی بین ۲ نیمه دارد. در این مسابقه بشار رسن و عیسی آل کثیر هرکدام یک بار توپ را به تیر دروازه التعاون زدند. بر خلاف دیدار قبل، حامد لک یکی از چهره‌های کم کار در این بازی بود و التعاون نتوانست موقعیت مهمی را روی دروازه پرسپولیس ایجاد کند.

در دیگر مسابقه این گروه، تیم فوتبال الدحیل قطر با حساب ۴ بر ۲ نتیجه را به الشارجه امارات واگذار کرد. پس از پرسپولیس ۷ امتیازی، تیم‌های الدحیل و التعاون ۶ امتیازی هستند و الشارجه با ۴ امتیاز در انتهای جدول قرار دارد، اما همچنان برای صعود از شانس قابل توجهی برخوردار است. پرسپولیس در حالی دوشنبه باید به مصاف الدحیل قطر برود که با پیروزی در این دیدار صعود خود را به مرحله بعد قطعی خواهد کرد.

سپاهان؛ نویدکیا و شاگردانش در آستانه بازگشت به خانه

دیگر نماینده کشورمان این هفته در یک بازی سخت به مصاف النصر عربستان رفت و با حساب ۲ بر صفر نتیجه را به حریف واگذار کرد. این مسابقه دومین تجربه مربیگری محرم نویدکیا به حساب می‌آمد که دوباره با شکست همراه شد. سپاهان در این دیدار هم از برتری قابل توجهی نسبت به حریف برخوردار بود، اما در گلزنی موفقیت چشمگیری نداشت. سپاهان که این فصل را با پیروزی پرگل ۴ بر صفر برابر العین امارات آغاز کرد، حالا با خطر خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا مواجه است.

سپاهان اکنون با ۳ امتیاز در رتبه سوم گروه چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و از شانس چندانی برای صعود به مرحله بعدی برخوردار نیست. النصر عربستان با ۱۰ امتیاز صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کرده و السد قطر با ۶ امتیاز دوم است. در دیگر مسابقه این گروه تیم السد قطر با ۴ گل العین امارات را شکست داد و حکم حذف این تیم را امضاء کرد. سپاهان دوشنبه ساعت ۲۱:۳۰ باید به مصاف العین امارات برود.

شهرخودرو؛ حذف زودهنگام با ۴ شکست متوالی و بدون گل زده

دیگر نماینده کشورمان که این هفته به میدان رفت، شهر خودرو بود. این تیم همانند بازی قبل، با نتیجه یک بر صفر برابر شباب الاهلی امارات شکست خورد. با این نتیجه شهرخودرو وداع زودهنگامی با لیگ قهرمانان داشت و ۲ بازی آینده این تیم، تشریفاتی خواهد بود. شکست برابر نماینده امارات چهارمین باخت متوالی شهرخودرو را در این فصل لیگ قهرمانان رقم زد. این مسابقه دومین تجربه مربیگری رحمتی در یک بازی رسمی بود که با حذف شهرخودرو به خاطره تلخی برای او تبدیل شد.

در دیگر مسابقه این گروه، بازی تیم‌های الهلال عربستان و پاختاکور ازبکستان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. الهلال در این گروه با ۱۰ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های پاختاکور و شباب الاهلی به ترتیب با ۷ و ۶ امتیاز رتبه‌های دوم و سوم را در اختیار دارند. شهرخودرو روز یکشنبه باید به مصاف الهلال برود. یکی از موارد عجیب نماینده کشورمان در ۴ بازی اخیر، آمار گل زده است که عدد صفر را نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
استقلال سرور سوگولیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
تیم پرسپولیس شخصیت قهرمانی داره....مهمترین نکته همین شخصیته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
البته تا وقتی بابا مسعود هست
پرسپولیس شخصیت آقازاده هارو داره
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۵۹ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
پرسپولیس سرور استقلاله
آخرین اخبار