دیدگاه مدیران صنایع جنوب بوشهر به بومی‌گرایی هدایت شود

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس گفت: دیدگاه مدیران صنایع نفت و گاز مستقر در جنوب استان، نسبت به شیوه نامه جذب و استخدامی باید به مسیر بومی گرایی هدایت شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، موسی احمدی نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در جمع اعضای ستادش در شهرستان کنگان بیان کرد: نشست هماهنگی با مدیرعامل هلدینگ‌های پتروشیمی برگزار شده است و باید دیدگاه مدیران نسبت به شیوه نامه جذب و استخدامی به مسیر بومی گرایی هدایت شود.

او با اشاره به اینکه از ابتدای ورود به مجلس پیگیر امور جذب نیرو‌های بومی بوده است، افزود: مشکلات و چالش‌های کارگری در کارگروه اشتغال شهرستان‌های کنگان، جم، عسلویه و دیر بررسی شده است.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس تاکید کرد: پیگیری‌های بنیادی برای برطرف شدن دغدغه اشتغال انجام گرفته است. دیدگاه مدیران و پیمانکاران نسبت به شهرستان‌های جنوبی باید تغییر کند و نیاز‌های جنوب استان بوشهر مطابق با چشم انداز برنامه ریزی شده و بر اساس اولویت‌ها از طریق شرکت‌ها تامین شود.


بیشتر بخوانید


احمدی با بیان اینکه پیمانکار جاده وفاق(کنگان-دیر) موظف است از نیرو‌های بومی استفاده کند، ادامه داد: به مشکلات بیمارستان کنگان توجه ویژه‌ای می‌شود، مشکلات در گام اول ساماندهی و طبقه بندی شده است، تجهیزات خوبی برای بیمارستان کنگان در نظرگرفته شده و قرار است  بیمارستان دیر به عنوان شعبه تخصصی مادر و کودک فعالیت کند.

او همچنین گفت: با پیگیری صورت گرفته میزان ته لنجی در همه نقاط استان به صورت مساوی خواهد بود.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه احیاء تعاونی مرزنشینان به صورت جدی پیگیری می‌شود، بیان کرد: دانشکده فنی و حرفه‌ای به زودی در کنگان افتتاح می‌شود و ایجاد این دانشکده ورود نیرو‌های بومی را در شرکت‌های موجود در منطقه میسر می‌کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.