رسیدگی به پرونده راننده‌های متخلف در مازندران

پرونده ۱۶۰ راننده متخلف حوزه حمل و نقل عمومی در مازندران از ابتدای امسال تاکنون رسیدگی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی نصیری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد رانندگان و شرکت‌های حمل ونقل جاده‌ای برون شهری پرونده ۱۶۰ راننده متخلف حوزه حمل و نقل عمومی در مازندران از ابتدای امسال تاکنون رسیدگی شده است.

او افزود: ۸ جلسه کمیسیون ماده ۱۱ از ابتدای امسال تاکنون برگزار شده است و برای رانندگان ناوگان عمومی حمل و نقل تذکر کتبی و لغو ۶ ماهه کارت فعالیت (هوشمند) آن‌ها صادر شد.


بیشتر بخوانید


نصیری با بیان اینکه جلسات کمیسیون ماده ۱۱ برای رسیدگی به تخلفات رانندگان جاده‌ای برون شهری برگزار می‌شود، گفت: حمل بار با تناژغیر قانونی، جابجایی بار بدون بارنامه، عدم رعایت مقررات حمل بارنامه‌های عادی و ترافیکی در جاده‌های استان، عدم ارائه خدمات مطلوب هنگام سفر از عمده تخلفات رانندگان حمل و نقل برون شهری بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران ادامه داد: عمده تخلفات گزارش شده در کمیسیون ماده ۱۱ از طریق شکایات سامانه شهراه، ۱۴۱ و بررسی میدانی همکاران این اداره کل و سامانه ثبت تخلفات بوده است. ​

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.