ارائه خدمات پزشکی رایگان توسط گروه های جهادی در قصرشیرین

فرماندار قصرشیرین گفت : گروه‌های جهادی به مناسبت گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس یک روز در این شهرستان مرزی به منظور رفاه حال مردم خدمات پزشکی تخصصی ارائه می‌دهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : طی هماهنگی های انجام شده و درخواستی که با دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه داشتیم به منظور کمک به بیماران نیازمند قرار است که در بخش های مختلف پزشکان متخصص به صورت ویژه یک روز را در ایام هفته دفاع مقدس در بیمارستان قصرشیرین به ارایه خدمات درمانی رایگان بپردازند.

او گفت : مردم قصرشیرین در ایام جنگ تحمیلی متحمل مشقت های فراوانی شدند و چندین سال را در آوارگی به سر بردند اما با همت عالی بار دیگر به شهرشان بازگشتند و بازهم شهر را از نو ساختند و برای اعتلای ایران اسلامی تلاش کردند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین افزود: مردم قصرشیرین شایسته بهترین خدمات هستند که مسئولان وظیفه دارند به پاس رشادت هایی که مردم این منطقه در دفاع از مرزهای ایران اسلامی به عنوان مرزدارانی صدیق دارند به آنها صادقانه خدمت کنند.

تاتار افزود: قصرشیرین نقطه آغاز و پایان جنگ تحمیلی است که برای پاسداشت رشادت های شهدا و رزمندگان برنامه های مختلفی در ایام هشت سال دفاع مقدس با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در این منطقه برگزار می شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.