اعلام فراخوان ششمین جشنواره ابوذر در کردستان

مسئول سازمان بسیج رسانه کردستان از اعلام فراخوان ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر به همت بسیج رسانه در کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، توفیق مفاخری مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان در جمع اصحاب رسانه استان از تمامی فعالیت‌ها و تلاش رسانه‌ها در ایام کرونا و در زمینه کمک‌های مومنانه که انجام شد قدردانی کرد و گفت: خبرنگاران نیز همچون مدافعان سلامت از ابتدای شیوع کرونا پای کار بودند و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

او افزود: اصحاب رسانه در شرایط سخت کرونایی با دوربین، قلم و نگاه متعهدانه خود فعالانه عمل کردند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان از برگزاری ششمین دوره جشنواره ابوذر در کردستان خبر داد و بیان کرد: ششمین جشنواره ابوذر در دی ماه امسال و در قالب ۱۰ محور برگزار خواهد شد.

مفاخری گفت: جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران، کرونا و کمک مومنانه، ۴۰ سالگی دفاع مقدس، دستاورد‌های انقلاب، بسیج و حوزه‌های اقدام و امیدآفرینی از محور‌های جشنواره است.

او با بیان اینکه اصحاب رسانه می‌توانند آثار خود را در قالب خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، مقاله، یادداشت، کاریکاتور، موشن گرافی و اینفوگرافی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، گفت: مهلت ارسال آثار تا پایان آذر ۹۹ است و هر خبرنگار مجاز به ارسال پنج اثر در محور‌های مختلف برای جشنواره است.

مسئول سازمان بسیج رسانه کردستان یادآور شد: آثار ارسالی باید در بازه زمانی آذر ۹۸ تا آبان ۹۹ در رسانه‌های مکتوب و مجازی استان کردستان منتشر شده باشد.

او با اشاره به اینکه سال گذشته ۴۵۱ آثربه پنجمین جشنواره ابوذر در دبیرخانه ارسال شد گفت: انتظار میرود این تعداد آثار امسال افزایش یابد.

مفاخری اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه استان باید آثار خود را به صورت فایل PDF به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.