بسته اخبار حوادث امروز ۲۹ شهریور ماه ۹۹؛

از کشف سوخت قاچاق تا دستگیری سارق حرفه ای در تفت

مهمترین حوادث استان یزد در روز شنبه ۲۹ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،مهمترین حوادث استان یزد در روز شنبه ۲۹ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

محموله گازوئیل در یزد متوقف شد

سردار عباسعلی بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان یزد گفت: به منظور مبارزه با قاچاق سوخت، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی در خروجی یزد یک دستگاه تریلی نفتکش اسکانیا  را به ظن قاچاق متوقف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بازرسی انجام شده از این تریلی، ادامه داد: در این خصوص یک متهم نیز دستگیر و به مقامات قانونی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: این محموله از استان البرز  بارگیری و مقصد بعدی آن جنوب شرق کشور بود.

دستگیری قاچاقچی تریاک در روستای "اسلامیه" تفت

سرهنگ حسین اسماعیلی جانشین انتظامی شهرستان تفت گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت تامین امنیت پایدار، ارتقاء احساس امنیت مردم و برخورد با فروشندگان، قاچاقچیان و معتادان سطح شهرستان در ۴۸ ساعت گذشته توسط عوامل گشت انتظامی کلانتری مرکز در روستای "اسلامیه" به مرحله اجرا درآمد.

جانشین انتظامی شهرستان تفت تصریح کرد: در اجرای این طرح عوامل گشت انتظامی کلانتری مرکز در حین گشت زنی در روستای اسلامیه به یک دستگاه خودرو سواری مظنون و طی بازرسی از آن هفت کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف کردند.

اسماعیلی ضمن اشاره به دستگیری یک قاچاقچی در این خصوص افزود: متهم دستگیر شده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

دستبند پلیس تفت بر دستان سارق حرفه ای 

سرهنگ وحید احمدی، فرمانده انتظامی شهرستان تفت گفت: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و کارگاه‌های تولیدی در سطح حوزه استحفاظی و با توجه به حساسیت موضوع و ایجاد جو روانی نامطلوب در بین شهروندان تحقیقات به طور ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

او در ادامه افزود: ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ تفت در هفته گذشته با گشت زنی‎های هدفمند و نامحسوس و بررسی دوربین‌های مداربسته اطراف محل‌های سرقت در روستای علی آباد، به یک نفر مشکوک و اورا تحت نظر قرار دادند.

 احمدی اظهار داشت: با تحقیقات پلیس مشخص شد فرد مظنون معتاد و یک سارق حرفه‌ای و متواری بوده که با هماهنگی مقام قضائی ماموران موفق شدند او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم در تحقیقات تکمیلی به هشت فقره انواع سرقت از قبیل سرقت اماکن خصوصی منازل و کارگاه‌های تولیدی در سطح این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت تصریح کرد: با تلاش ماموران از تمامی صحنه‌های سرقت بازسازی صحنه انجام گرفت و متهم نیز پس از تشکیل تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و سپس روانه زندان شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار