مشکلات مالی گریبانگیر ساخت برج فناوری جهاد دانشگاهی

ساخت برج فناوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه، چند سالیست که شروع شده تا بتواند به مرکزی برای فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان استان تبدیل شود، اما مشکلات مالی تکمیل این پروژه را به تاخیر انداخته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور با تاکید بر تکمیل هرچه سریعتر برج فناوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی گفت : تمام تلاشمان را می‌کنیم تا این پروژه هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

او گفت : شرکت‌های دانش بنیان استان به فضای فعالیت بیشتری نیاز دارند و قطعا تکمیل این برج می‌تواند کمک خوبی برای آن‌ها باشد.

ستاری افزود: هر میزان اعتبار نیاز باشد تامین می‌کنیم تا این برج هر چه زودتر به بهره برداری برسد، البته آن طور که مسئولان جهاد دانشگاهی قول داده اند فاز اول آن آذرماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی کشور هم در این بازدید با تاکید بر اتمام فاز اول این پروژه در پنج طبقه تا آذرماه امسال گفت: تلاشمان این است که کل پروژه را اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ تحویل دهیم.

او افزود: در این بین استانداری هم قول داده ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه تامین کند و قرار است بخشی از آن به زودی در اختیار ما قرار داده شود. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم قول‌های مساعدی برای تامین مالی این پروژه داده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار