بازداشت سارقان در نقاط مختلف فارس/کشف کالای قاچاق میلیاردی در خرامه

مهم‌ترین حوادث ۲۹ شهریورماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث روز شنبه ۲۹ شهریورماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارقان قطعات خودرو با ۱۷ فقره سرقت در فیروزآباد

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد از دستگیری ۲ سارق قطعات خودرو و کشف ۱۷ فقره سرقت  در فیروزآباد خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد درباره دستگیری سارقان قطعات خودرو در فیروزآباد، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان فیروزآباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با انجام کار‌های اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی، موفق به شناسایی ۲ سارق شدند و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ جوکار با اشاره به اینکه در بازجویی به عمل آمده از متهمان، ۱۷ فقره سرقت قطعات و لوازم خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی که از آن در سرقت استفاده می‌کردند، کشف شد، گفت: سارقان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

پلمب ۴۰ حلقه چاه غیرمجاز در سپیدان

فرمانده انتظامی سپیدان از پلمب ۴۰ حلقه چاه کشاورزی غیرمجاز طی هفته گذشته در شهرستان سپیدان خبر داد.

سرهنگ احمد فداکار فرمانده انتظامی سپیدان درباره پلمب چاه‌های کشاورزی غیرمجاز اظهار کرد: برابر حکم صادره از مراجع قضائی مبنی بر پرکردن چاه‌های غیرمجاز در شهرستان سپیدان، تدابیر ویژه‌ای در این خصوص انجام شد.

او افزود: در راستای حفظ منابع آب‌های زیر زمینی و جلوگیری از برداشت‌های غیرمجاز، ماموران انتظامی شهرستان سپیدان با همکاری اداره منابع آب طی هفته گذشته، ۴۰ حلقه چاه را پلمب کردند.

سرهنگ فداکار تصریح کرد: تخریب و پرکردن این گونه چاه‌ها برای پیشگیری از خشک شدن سفره‌های آب زیرزمینی در جلوگیری از بحران آب صورت پذیرفته است.

دستگیری سارق و کشف ۱۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی اقلید از دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی اقلید درباره دستگیری سارق در اقلید، اظهار کرد: در پی افزایش سرقت از مزارع و باغات در این شهرستان، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی نامحسوس و هدفمند، موفق شدند یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در یک عملیات ضربتی آن را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ صارمی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه، به ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد، اضافه کرد: سارق پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

۴ کشته و مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در دو راهی امین‌آباد

رئیس پلیس راه شمال فارس گفت: بر اثر برخورد ۳ دستگاه سواری با یکدیگر، یک نفر کشته و ۳ نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمال فارس درباره تصادف زنجیره‌ای در دو راهی امین‌آباد، بیان کرد: در پی اعلام یک فقره تصادف در دو راهی امین‌آباد شهرستان فیروزآباد، بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند پژو ۴۰۵ با ۲ سرنشین با ۲ دستگاه سواری پراید به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه شمال فارس با بیان اینکه در این حادثه راننده یکی از سواری‌های پراید فوت و ۳ راننده و سرنشین دیگر خودرو‌ها مجروح و راهی بیمارستان شدند، گفت: کارشناسان علت وقوع این حادثه را انحراف به چپ از جانب راننده سواری پراید اعلام کردند.

بازداشت ۲۹ خرده فروش مواد مخدر/توقیف ۱۰۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و توقیف ۱۰۶ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در شهرستان مرودشت خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت درباره دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در فارس، اظهار کرد: با توجه به اثرات مثبت، حمایت و استقبال مردم و مسئولان شهرستان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، این طرح طی چند روز گذشته توسط یگان‌های اجرایی پلیس مرودشت به مرحله اجرا درآمد.

او افزود: در این طرح ۲۹ خرده فروش و مصرف کننده مواد مخدر دستگیر و ۱۵ کیلو و ۴۹۵ کیلو انواع مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ زینلی با بیان اینکه در این طرح ۱۰۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مزاحم و متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد، گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت، هدف از اجری طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و تصریح کرد: در این مسیر پلیس شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و با مخلان نظم و امنیت برخورد قانونی خواهد کرد.

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای با ۱۴ فقره سرقت در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی و اعتراف به ۱۴ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی کازرون گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در کازرون، به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند در این زمینه ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی کازرون با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۱۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند، گفت: سارقان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ۳۲ فقره سرقت در طرح ارتقای امنیت اجتماعی داراب

فرمانده انتظامی داراب از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۳۲ فقره سرقت طی ۷۲ ساعت گذشته در شهرستان داراب خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب درباره کشف سرقت در داراب، اظهار کرد: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی ۷۲ ساعت گذشته در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۲ سارق و مالخر اموال مسروقه در این شهرستان شدند.

سرهنگ نوشاد تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۳۲ فقره سرقت منزل و قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

او اضافه کرد: در اجرای این عملیات، ۱۲ موتورسیکلت و ۱۹ خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای شهروندان متوقف شدند.

سرهنگ نوشاد ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس، ادامه داد: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار برای مردم است.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در خرامه

فرمانده انتظامی خرامه از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ زمان اله کریمی فرمانده انتظامی خرامه درباره کشف کالای قاچاق در خرامه، گفت: به منظور طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی شهرستان خرامه هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی، به یک کامیون حامل کالا مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۳۲ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار، ۶ دستگاه جارو برقی، ۲۸ سرویس لوازم آشپزخانه و ۱۲ حلقه لاستیک کامیون خارجی قاچاق و بدون هرگونه مجوز قانونی کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص کالای قاچاق را بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

کشف ۳۰ کیلو تریاک در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۳۰ کیلو تریاک در بازرسی از سواری سمند در شهرستان لارستان، خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان درباره کشف تریاک در لارستان، اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل محور‌های مواصلاتی، به یک سواری سمند مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با اشاره به اینکه در بازرسی از رکاب خودرو، ۳۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، گفت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.