نشست هم اندیشی راهبران آموزشی ناحیه ۴ اهواز برگزار شد

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی ناحیه ۴ اهواز گفت: جهت کیفیت بخشی به آموزش و ارزیابی طرح‌ها نشست هم اندیشی راهبران آموزشی این ناحیه برگزار شد.

عارف چنانی سرپرست معاونت آموزش ابتدایی ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با تاکید بر لزوم تقویت جایگاه راهبران آموزشی گفت: جهت کیفیت بخشی به آموزش و ارزیابی طرح ها، برنامه‌ها و شیوه‌های یاددهی و یادگیری نقش راهبران آموزشی اهمیت به سزایی دارد.

او در ادامه ضمن اشاره به اهداف سند تحول بنیادین بیان داشت: برای تحقق پاره‌ای از اهداف سند تحول بنیادین و تربیت دانش آموزانی که آینده ساز انقلاب باشند، از جمله‌ی بهترین راهکار‌ها و مسیر‌ها تقویت معلمان در بخش‌های علمی و تربیتی است بنابراین برای تحقق این مهم با استفاده از ظرفیت راهبران آموزشی جهت نیازسنجی کارگاه‌ها و دوره‌های موردنیاز نقش قابل توجهی ایفا نموده و با عملکرد مثبت خود می‌توانند در ارتقای کیفیت آموزشی تاثیر بسزایی داشته باشند.

چنانی افزود: در ادامه‌ی این نشست که در دفتر معاونت حوزه‌ی ابتدایی برگزار شد، در خصوص اهمیت ایجاد انگیزه در مدیران، معلمان، دانش افزایی و ارتقای سطح علمی آنان بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.