رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری:

اختصاص چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال به طرح‌های اولویت‌دار پژوهشی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال به طرح‌های اولویت‌دار پژوهشی استان اختصاص می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی شهریارپور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری در شورای برنامه‌ریزی و توسعه با اشاره به توجه به امر پژوهش اظهار داشت: ۱۰۰ اولویت پژوهشی برای این استان در سال ۹۹ شناسایی و مشخص شد.

او افزود: از این تعداد تاکنون ۳۰ اولویت در کارگروه پژوهشی مورد بررسی قرار گرفته است و ۲۷ اولویت برای طرح و تصویب در شورای برنامه‌ریزی و توسعه ارائه شده است.


بیشتر بخوانید


شهریارپور اضافه کرد: امسال چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال به طرح‌های اولویت‌دار پژوهشی چهارمحال و بختیاری اختصاص می‌یابد.

او ادامه داد: طرح‌های اولویت‌دار استان در حوزه‌هایی مانند مدیریت اجتماعی و اقتصادی آب، پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی استان، مدیریت آفات و بیماری‌ها، ارزیابی پیامد‌های تغییر اقلیم، آسیب‌شناسی معیشت، توسعه و بهبود عملکرد سرمایه، شناسایی فرصت صادراتی محصولات، توسعه فناوری‌های مبتنی بر انرژی‌های نو و تجدیدپذیر است.

شهریارپور با اشاره به مصوبه دولت مبنی بر محدودیت قانونی احداث هرگونه ساختمان اداری یادآور شد: تنها در مناطق دارای تقسیمات سیاسی جدید می‌توان مجوز احداث ساختمان اداری صادر کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.