انجام ۳ عملیات امداد و نجات و اطفای حریق طی یک شبانه روز در اهواز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های امداد و نجات و اطفای حریق طی شبانه روز گذشته در این کلانشهر را ۳ عملیات اعلام کرد.

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با تلاش آتش نشانان، طی شبانه روز گذشته ۳ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات در نقاط مختلف این کلانشهر انجام شد.

او در تشریح این عملیات‌ها افزود: ساعت ۱۸ و ۳۵ دقیقه آتش سوزی مغازه فلافل فروشی به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد و آتش نشانان سریعا با استفاده از لوله‌های آبرسان شعله‌های حریق را مهار کردند.

قنبری به وقوع حریق آسانسور مجتمع مسکونی به علت بی احتیاطی و رعایت نکردن نکات ایمنی در حین جوشکاری درون چاهک آسانسور در ساعت ۱۸ و ۴۴ دقیقه اشاره کرد و بیان داشت: ماموران آتش نشانی با استفاده از تجهیزات خاموش کننده شعله‌های حریق را مهار و از پیشروی حریق جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار کرد: آتش نشانان با مهار آتش سوزی نیزار‌های منطقه پردیس بلوار گلفام در ساعت ۲۳ و ۱۹ دقیقه به مزاحمت ایجاد شده برای ساکنین منطقه پایان دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.