اجرایی شدن ۶۰ طرح اشتغال‌زایی در شهرستان دورود

مسئول بسیج سازندگی سپاه دورود گفت: ۶۰ طرح اشتغال‌زایی با همکاری بنیاد برکت در شهرستان دورود اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، ایوب رحمتی  با بیان اینکه ۶۰ طرح اشتغال‌زایی با همکاری بنیاد برکت در شهرستان دورود اجرایی شد اظهار داشت: با اجرای این ۶۰ طرح که در قالب اقتصاد مقاومتی تحقق یافت زمینه اشتغال ۶۰ نفر فراهم شد.

او با اشاره به اینکه برای اجرای ۶۰ طرح مذکور یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است افزود: این طرح‌های اشتغال‌زایی برای افراد ایجاد شد که از شیوع ویروس کرونا متضرر شده بودند و علی‌رغم توانایی ایجاد اشتغال پشتوانه مالی نداشتند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه دورود با بیان اینکه اجرای این گونه طرح‌های اشتغال‌زایی ادامه پیدا می‌کند عنوان کرد: این سهم از اشتغال غیر از سهمیه بسیج و سپاه است.

او یکی دیگر از خدمات بسیج سازندگی را حمایت در راستای ایجاد صنایع تبدیلی دانست و گفت: در این رابطه نیز صنایع تبدیلی از قبیل ماست بندی، فرش، گلیم و بسته بندی تخم مرغ بومی انجام گرفت.

رحمتی تصریح کرد: در در قالب برنامه‌های اقتصاد مقاومتی فعالیت‌هایی در زمینه گیاهان دارویی، دام و طیور، مشاغل خانگی، فرش، گلیم فرش توسط بسیج سازندگی دورود انجام گرفت و تاکنون در بخش‌های مختلف حدود ۲۰۰ شغل ایجاد شده که تمامی آن‌ها فعال هستند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.