۸ روستای دیگر استان یزد به اینترنت پرسرعت متصل شدند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از ارتقاء تکنولوژی دو سایت تلفن همراه روستایی به نسل سوم و چهارم موبایل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به بازگشایی مدارس در شرایط شیوع بیماری کرونا و اهمیت آموزش مجازی، از ارتقا تکنولوژی دو سایت تلفن همراه روستایی به نسل سوم و چهارم موبایل خبر داد و گفت: با اجرای پروژه اینترنت پرسرعت، هشت روستای دیگر استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

او افزود: با اجرای این پروژه، تکنولوژی سایت تلفن همراه روستای گردشگری دربید بخش زارچ شهرستان یزد و همچنین روستا‌های ببروئیه، بنیز، بشگان، بهشت آباد، النگویه، دهوئیه و پتیگان شهرستان بهاباد به نسل سوم و چهارم تلفن همراه ارتقا یافت.

پاکدل با اشاره به این که تعداد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان ۳۳۷ روستا است، اظهار داشت: در حال حاضر ۵۶۵ روستای و آبادی استان تحت پوشش اینترنت پر سرعت بوده و به شبکه ملی اطلاعات متصل هستند.

مدیرکل فاوای استان از تلاش‌های ارزشمند مدیر مخابرات منطقه یزد، فرمانداران، بخشداران و مسئولان محلی و حمایت نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی که نقش بسزایی در سرعت اجرای پروژه داشتند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار