رتبه ۶ آزمون سراسری:

روزانه ۵ تا ۹ ساعت مطالعه می‌کردم/در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکردم/تلاش و برنامه ریزی رمز موفقیت

نازنین زهرا افشار رتبه ۶ آزمون سراسری می‌گوید: برای رسیدن به این موفقیت روزانه بین ۵ تا ۹ ساعت بدور از فضای مجازی مطالعه کرده است.

نازنین زهرا افشار که در گروه آزمایشی علوم انسانی به رتبه ۶ دست یافته است در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، گفت: روز‌هایی که به مدرسه می‌رفتم روزی ۵ ساعت و در مابقی روز‌ها ۹ ساعت برای برتر شدن در کنکور مطالعه می‌کردم.

او گفت: برنامه ریزی، مشاوره خوب، محدود کردن استفاده از اینترنت و شبکه های مجازی از عوامل مهم در رسیدن به رتبه برتر کنکور است.

این نفر ششم کنکور گفت: از تیر ماه پارسال نقاط ضعف پایه‌های دهم و یازدهم را با تمرین و مطالعه قوی کردم و بعد از تلاش فراوان در نیمسال اول دوازدهم، به طور کاملا هدف دار از اسفند ماه ۹۸ مطالعه می‌کردم.

* ساعت ۵ صبح متوجه شدم

خانم افشار افزود: صبح امروز از طریق سایت سنجش متوجه رتبه خود شدم و ساعت ۵ صبح همه را از خواب بیدار کردم.

او گفت: بعد از  انتشار دفترچه انتخاب رشته مصمم هستم یک رشته خوب در دانشگاه‌های برتر کشور انتخاب کنم.

نازنین زهرا، با اشاره به معدل کتبی هجده و پنجاه و شش صدم دیپلم خود افزود: معدل کل سه سال متوسط را نوزده و هفتاد و دو بوده است.

این نفر برتر کنکور افزود: خدا را شکر می‌کنم که با حمایت خانواده و معلمان و برنامه ریزی، تلاش و پشتکار توانستم به این موفقیت برسم و پاسخ زحمات خانواده و معلمانم را بدهم.

* در کلاس‌های کنکور شرکت نکردم

او اضافه کرد: در هیچ یک از کلاس‌های کنکور شرکت نکرده بودم، فقط آزمون می‌دادم.

خانم افشار تاکید کرد: برای موفقیت در چنین آزمون‌هایی تلاش حرف اول را می‌زند و با یک برنامه ریزی صحیح و داشتن تلاش و پشتکار می‌توان به نتیجه رسید.
انتهای پیام/.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.