موزه گرمی در حال تجهیز برای بهره برداری است

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمی گفت: موزه گرمی در حال حاضر در حال تجهیز بوده و در روز‌های آینده شاهد بهره‌برداری از این موزه خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی حسین‌زاده، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده موزه گرمی مغان در روز‌های آتی افتتاح می‌شود که در حال حاضر این موزه در حال تجهیز برای بهره‌برداری است.

او افزود: تکمیل موزه باستان‌شناسی گرمی مغان می‌تواند گردشگرانی را از تمامی نقاط دنیا به این شهر تاریخی بکشاند و زمینه‌ای برای رونق اقتصادی این شهرستان باشد.»

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرمی از شروع بکار سفره خانه سنتی خبر داد و گفت: این سفره‌خانه اولین رستوران سنتی گرمی است که با نظارت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل آغاز به کار می‌کند.

حسین‌زاده بیان کرد: سفره‌خانه سنتی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و در زیربنایی به مساحت ۳۱۰ مترمربع با سرمایه‌ای معادل ۱۰ میلیارد ریال آورده شخصی امسال افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار