آزمایش کرونای بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان منفی اعلام شد

پزشک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: جواب آزمایش کرونای بازیکنان، مربیان، کادر فنی و عوامل اجرایی این تیم منفی اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیرحسین شریفیان پور پزشک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بعد از پایان لیگ برتر در فصل گذشته، تمرینات تیم ذوب آهن برای مدتی تعطیل شد و بازیکنان به شهر‌های محل سکونت خود رفتند.

وی بیان کرد: با توجه به آغاز تمرینات تیم، تصمیم بر این شد همه نفرات تیم فوتبال ذوب آهن هم از بازیکنان فصل قبل و بازیکنانی که فصل جدید به این تیم اضافه شده‌اند مورد آزمایش کرونا قرار گیرند.

شریفیان پور تصریح کرد: در این ارتباط همه بازیکنان مربیان کادر فنی و عوامل اجرایی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان مورد آزمایش کرونا قرار گرفتند و جواب آزمایش همه آن‌ها منفی اعلام شد.

پزشک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان اضافه کرد: نفراتی که قصد حضور در تمرینات و آزمایش‌های تیم فوتبال بزرگسالان ذوب آهن را دارند باید نتیجه آزمایش کرونا خود را به همراه داشته باشند تا اجازه حضور در تمرین را پیدا کنند.

او گفت: در مورد مهار بیماری کرونا در فصل قبل عملکرد مطلوب و قابل توجهی داشتیم در این فصل مانند فصل قبل با همکاری بازیکنان کادر فنی و عوامل اجرایی تیم همه پروتکل‌های بهداشتی را در محل تمرین و اردو‌ها رعایت خواهیم کرد و سخت گیری‌های لازم را اعمال می‌کنیم امیدوارم از این بابت دچار مشکل نشویم

پزشک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان خاطرنشان کرد: بازیکنانی که جواب آزمایش کرونا آن‌ها مثبت اعلام شود طبق پروتکل‌های بهداشتی قرنطینه و زیر نظر کادر پزشکی باشگاه دوران نقاهت را سپری خواهد کرد.

تیم ذوب آهن فصل گذشته با ۳۰ امتیاز در رده دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران قرار گرفت.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.