بستری ۹ دانش‌آموز به دلیل ابتلا به کرونا در استان اردبیل

استاندار اردبیل گفت: از مجموع ۲۲۰ هزار دانش‌آموزی که در استان اردبیل داریم ۹ نفر به دلیل ابتلا به کرونا بستری هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت کرونای استان اردبیل گفت: از مجموع ۲۲۰ هزار دانش‌آموزی که در استان اردبیل داریم ۹ نفر به دلیل ابتلا به کرونا بستری هستند که از مسئولان آموزشی انتظار می‌رود در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی نهایت همکاری را داشته باشند.

او با اشاره به این که رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس بسیار ضروری و حائز اهمیت است افزود: نیاز است در زمان ورود و خروج دانش‌آموزان به داخل مدارس برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یابد و والدین نیز در این راستا همکاری‌های لازم را با مدارس داشته باشند.

استاندار اردبیل گفت: با توجه به این که افراد در سنین پایین ناقل خاموش ویروس کووید - ۱۹ هستند باید تمام سعی و تلاش خود را برای تحقق اهداف مورد نظر انجام دهیم تا خطری که خود آن‌ها را تهدید می‌کند کاهش یابد که این مسئله برای ما بسیار حائز اهمیت است.

بهنامجو بیان کرد: آموزش رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به فرزندان به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است و در این زمینه نیاز است خود را از خطری که در کمین است در امان نگهداریم و و محتاطانه عمل کنیم.

او افزود: انتظار می‌رود آموزش و پرورش استان نیز در راستای ارائه آخرین آمار وضعیت مدارس با دستگاه‌های مربوطه نهایت همکاری و مشارکت را داشته باشد تا بتوانیم در ارائه گزارشات به صورت دقیق و حساسیت اقدام کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.