از سوی سپاه قمربنی هاشم؛

۶۰ عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود

امسال همزمان با هفته دفاع مقدس، ۶۰ عنوان برنامه از سوی سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار پاسدار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۶۰ عنوان برنامه در استان با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا برگزار می‌‍شود.

او افزود: برگزاری رژه موتوری نیرو‌های مسلح و کمک مومنانه، بازروایی عملیات دفاع مقدس به خصوص کربلای ۵ و والفجر ۸، نقش مردم استان در این عملیات، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، تجلیل از آزادگان و رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدا، تجلیل از هفت رزمنده، ایثارگر و هفت فرزند شهید موفق در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و رونمایی از هفت عنوان کتاب و سرکشی از خانواده شهدا و رزمندگان از برنامه‌های شاخص این هفته در استان است.

به گفته اکبری، با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت اصول بهداشتی، رژه نیرو‌های نظامی و انتظامی امسال حذف و همزمان با ۳۱ شهریورماه نخستین روز از هفته دفاع مقدس، رژه موتوری نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح به صورت تلفیقی موتوری و کمک مومنانه برگزار می‌شود.

او اظهار داشت: بزرگداشت ایام دفاع مقدس با هدف تبیین رشادت‌های مردان و زنان در طول هشت سال دفاع مقدس است که اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در مقابل استکبار جهانی به نمایش بگذاریم.


بیشتر بخوانید


اکبری گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس با رشادت‌های مردم انقلاب و کشور بیمه شد تا دشمن توان تهدید و چنگ‌اندازی به کشور را نداشته باشد.

او به شروع تحریم‌ها، تهاجم‌های همه جانبه دشمن در ابعاد مختلف اقتصادی، نظامی، سیاسی و فرهنگی پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان با این تحریم‌ها موفق به شکست مردم و نظام اسلام نشدند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار