استاندار خوزستان:

اجازه نمی‌دهیم کرونا سلامت دانش آموزان خوزستان را تهدید کند/ حضور در مدارس اجباری نیست

شریعتی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، اجباری به حضور دانش آموزان در مدارس استان خوزستان نیست.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در حاشیه شورای آموزش و پرورش استان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: درخصوص احداث و راه اندازی مدرسه صدرا با اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز تصمیماتی اتخاذ شد و توافقاتی صورت گرفت.

او افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط حاکم بر کشور، اما مدارس در سطح استان خوزستان باز هستند و فعالیت می‌کنند، ولی الزامی به حضور دانش آموزان در مدرسه نیست و والدین می‌توانند به صورت اختیاری فرزندان خود برای آموزشی حضوری به مدرسه ببرند.

شریعتی سلامت دانش آموزان را مهم‌ترین اولویت و خط قرمز مسئولان دانست و اظهار داشت: اگر دانش آموزان تمایلی به حضور در مدرسه ندارند، می‌توانند آموزش را از طریق برنامه شاد پیگیری کنند، ضمن اینکه تیم مشترک دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و اداره کل آموزش و پرورش تشکیل شده و از همه مدارس استان بازدید انجام شده است تا اگر در مدرسه‌ای نکات بهداشتی و فاصله گذاری رعایت نمی‌شود، برخورد لازم با مسئولان صورت گیرد.

استاندار خوزستان بیان کرد: در بخش دیگری از شورای آموزش و پرورش امروز، بر نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و به ویژه مدارس مناطق محروم تاکید شد و مدارسی که ساخت آن‌ها به پایان رسیده است، پس از تهیه و تامین تجهیزات موردنیاز، در اختیار دانش آموزان هر منطقه قرار بگیرند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.