در بسته حوادث ۳۱ شهریور ماه ۹۹ بخوانید؛

دستگیری سارقان منزل در اهواز با تلاش پلیس آگاهی/ واژگونی پژو ۲۰۶ در اهواز حادثه آفرید

حوادث امروز دوشنبه ۳۱ شهریور ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز دوشنبه ۳۱ شهریور ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری سارقان منزل در اهواز

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح کلانشهر اهواز، موضوع در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت و ماموران موفق شدند سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید ۱۳۲ که با آرم و تابلوی آژانس با شیوه و شگرد خاصی اقدام به سرقت منازل می‌کردند و کلیپی از سرقت‌های آن‌ها در فضای مجازی منتشر شده بود را شناسایی کنند.

سردار عباس زاده بیان داشت: به لطف خدای متعال هر دو سارق با اخذ نیابت قضائی، طی عملیاتی در مخفیگاهشان در یکی از شهرستان‌های همجوار دستگیر شدند و یک دستگاه خودروی پراید مورد استفاده در سرقت‌ها از آن‌ها توقیف شد و در تحقیقات به عمل آمده از متهمان، باتوجه به فیلم و تصاویر به دست آمده از سرقت‌ها به ۹ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان در پایان با بیان اینکه باز سازی صحنه‌های سرقت در حضور مالباختگان و متهمان انجام شد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

مصدوم شدن یک نفر به دلیل واژگونی خودرو پژو ۲۰۶ در اهواز

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: واژگونی خودروی پژو ۲۰۶ در مسیر جاده ساحلی کیانپارس مقابل بهشت هویزه در ساعت ۲ و ۲۵ دقیقه بامداد امروز طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد و ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی سریعا ۲ دستگاه خودروی اطفای حریق و امداد و نجات را از ایستگاه ۳۳ به محل حادثه اعزام کرد.

او افزود: خودروی پژو ۲۰۶ به علت سرعت بیش از حد و توانایی نداشتن راننده برای کنترل خودرو، به جدول خیابان برخورد کرد و واژگون شد و آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با نصب علائم ترافیکی در مسیر و ایمن سازی محل حادثه از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کردند و با استفاده از ابزار تخصصی و برش راننده مرد خودرو ۳۵ ساله که در اثر این حادثه مصدوم شده بود را از اتاقک خودرو خارج و به امدادگران اورژانس ۱۱۵ جهت درمان تحویل دادند.

قنبری بیان داشت: ماموران آتش نشانی خودرو واژگون شده را به حالت اولیه برگرداندند و به حاشیه امن مسیر انتقال دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دانایی رمز امنیت
۲۰:۵۸ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
سارقین روح نیستند که از وسط دیوار عبور کنند. پس کافیه قفل ضد دیلم روی درب نصب باشه، حتی دربهایی که تحت عنوان متقلبانه ضد سرقت فروخته میشوند که بدون هیچ اما و اگری قابل باز شدن یا تخریب نباشه و همچنین حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن، پاسیو و پنجره ها نصب کنید که تحت هیچ شرایطی قابل تخریب با دیلم و انبر قفلی از جای جوش نباشه، اونوقت دیگه اگر سارقین تا پشت درب و پنجره ها هم رسیدن، هیچچچچ کاری نمیتونن بکنن

حالا میمونه سارقینی که خودمون درو براشون باز میکنیم که در این مورد هم یک گاوصندوق ضد دیلم که مجهز به قفل ضد زورگیری هستش داشته باشید و هرچی اموال با ارزش دارید داخل اون بذارید که هم اموالتون سرقت نشه و هم سارقین خشن نتونن خودتون را تهدید، اذیت و حتی به قتل برسونند