به مناسبت چهملین سالگرد هفته دفاع مقدس ٣١٠ برنامه فرهنگی و هنری در جهرم اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم در نشست خبری  که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت: هفته گرامیداشت دفاع مقدس، فرصت مناسبی برای بازگویی رشادت‌ها، جوانمردی‌ها و ایثارگری‌های جنگ هشت ساله دفاع مقدس برای جوانان و نوجوانان است.

سرهنگ احمدی با اشاره به اینکه ۳۱۰ برنامه فرهنگی و هنری در سطح شهرستان در هفته دفاع مقدس در جهرم برگزار می‌شود، افزود: رژه موتوری در سطح معابر و خیابان‌های سطح شهر جایگزین رژه پیاده نیرو‌ها خواهد شد که این برنامه از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه از محل تیپ ۳۳ الهمدی (عج) آغاز می‌شود.

او با بیان برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در جهرم، گفت: یادواره شهدای مدافع حرم، شب شعر دفاع مقدس، پایش فشار خون، تجدید بیعت با شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، رزمندگان و جانبازان، پویش نذر اهدای خون، پخش مستند و فیلم با موضوع دفاع مقدس در پارک کوهسار، مسابقه کتابخوانی، نمایشگاه عکس شهدا و ... از جمله این برنامه‌ها است.

سرهنگ احمدی از برگزاری اردو‌های جهادی در سطح شهرستان خبر داد و بیان کرد: طرح محرومیت زدایی با همکاری بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی جهرم در تاریخ دوشنبه ٣١شهریورماه در روستای تشک برگزار می‌شود که در این اردو خدمات درمانی و بهداشتی به مراجعه کنندگان ارائه خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم تاکید کرد تمامی برنامه‌های هفته دفاع با رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.