یک طرفه شدن کندوان و هراز در آخرین روز تابستان

محور‌های کندوان و هراز در صورت نیاز امروز دوشنبه ۳۱ شهریورماه یک طرفه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر تابستان در محور‌های استان، گفت: محور‌های کندوان و هراز در صورت نیاز بعدازظهر روز دوشنبه، ۳۱ شهریورماه یک طرفه می‌شوند.

محدودیت ترافیکی محور کندوان

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز دوشنبه ۳۱ شهریورماه تا ۲ بامداد روز‌های بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ امروز تا ۲ بامداد روز‌های بعد از مرزن آباد به کرج و آزادراه تهران- شمال یک طرفه خواهد بود.

محدودیت ترافیکی محور هراز

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ امروز دوشنبه ۳۱ شهریورماه تا ۲ بامداد روز‌های بعد از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۹ امروز تا ۲ بامداد روز‌های بعد از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

لغو محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده‌های مازندران

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها در محورهای  هراز و سوادکوه امروز به علت عادی بودن شرایط ترافیکی لغو شد.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.