حناچی مطرح کرد:

اعلام راه حل‌های موجود برای انجام تکالیف مقرر در ماده ۳۵ برنامه سوم توسعه

شهردار تهران نسبت به لزوم انجام تکالیف مقرر در ماده ۳۵ برنامه سوم توسعه شهر تهران واکنش نشان داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،حناچی شهردار تهران نسبت به تذکر رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران مبنی بر "لزوم انجام تکالیف مقرر در ماده ۳۵ برنامه سوم توسعه شهر تهران" واکنش نشان داد.

متن نامه به شرح ذیل است.

با سلام و احترام

بازگشت به نامه شماره ۱۶۰/۱۴۵۲ مورخ ۹۹/۰۲/۰۷ در خصوص تذکر جناب آقای مجید فراهانی، عضو محترم شورای اسلامی شهر تهران «پیرامون انجام تکالیف مقرر در ماده ۳۵ برنامه سوم توسعه شهر تهران» به استحضار می‌رساند:

۱- واریز منابع درآمدی به حساب‌های معرفی شده بانکی توسط اداره کل خزانه‌داری پس از تأیید شورا

در خصوص اجرای این بند، چالش‌ها، موانع موجود، مشکلات قانونی و حقوقی از جمله قانون تجارت، بودجه سنواتی شهرداری تهران و ... طی نامه شماره ۱۴۳۹۲۶۴ مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ به آن شورای محترم اعلام شده است، علی‌ایحال پیگیری‌ها و رایزنی‌ها با توجه به موانع موجود در حال انجام است.
۲- استقرار خزانه‌داری الکترونیک

خزانه‌داری الکترونیک با همکاری سازمان فاوا و بانک شهر تهیه و به‌صورت پایلوت در اداره کل خزانه‌داری اجرا شد که پس از رفع و اصلاح مشکلات احتمالی به کلیه واحد‌های تابعه شهرداری تهران تسری خواهد یافت.

۳ - دریافت و پرداخت الکترونیک

هم‌اکنون در حال انجام است و دریافت و پرداخت تمامی کد‌های درآمدی عوارض به صورت مکانیزه (با شناسه قبض و پرداخت) انجام می‌گیرد.

۴ - تهیه دستورالعمل مدیریت جریان نقدی

پیش‌نویس دستورالعمل مربوطه با هدف استفاده بهینه از جریان وجوه، تهیه شده که پس از نهایی شدن برای انجام مراحل قانونی تصویب به آن شورای محترم تقدیم خواهد شد.

اعلام راه حل‌های موجود برای انجام تکالیف مقرر در ماده ۳۵ برنامه سوم توسعه

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار