استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه آذربایجان شرقی جزو استان‌های پیشتاز در کمک‌های مومنانه است گفت: کمک‌های مومنانه بازآفرینی صحنه‌های ایثار و فداکاری دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی صبح امروز در مراسم آغاز توزیع کمک‌های مردمی به دانش‌آموزان نیازمند در مسجد عباسیه خیابان صائب تبریز، با قدردانی از هیات امنای این مسجد و اهالی خیابان صائب که برای چندمین بار اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی به خانواده‌های نیازمند کرده‌اند، گفت: مردم ما با وجود همه مشکلات، دستگیری از یکدیگر را فراموش نکرده‌اند.

استاندار آذربایجان شرقی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت:  تمام تحولات ۴۰ سال گذشته تاریخ انقلاب اسلامی، محل آزمون الهی بوده است.

او افزود: در طول این ۴۰ سال، اتفاقات مهمی مانند جنگ هشت ساله، تهاجم فرهنگی، تحریم‌های اقتصادی و اکنون هم بیماری کرونا رخ داده و همواره در معرض امتحان بوده‌ایم.

پورمحمدی گفت: امروز هر فردی به اندازه توان خود تلاش می‌کند تا از این امتحان سربلند بیرون بیاید؛ برخی با جان خود در بیمارستان‌ها به یاری بیماران شتافته‌اند و برخی هم با مال خود، هرچند اندک، از نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده حمایت می‌کنند.

او با تاکید بر جلب مشارکت خیران در کمک به خانواده‌های نیازمند، گفت: امروز با توجه به شرایط جامعه، نیاز‌های جدیدی به وجود آمده است و لازم است که مشارکت در کار خیر، بازتعریف شود.

پورمحمدی با بیان اینکه آذربایجان شرقی جزو استان‌های پیشتاز در کمک‌های مومنانه است، افزود: مردم ما در همه حوادث و اتفاقات با تمام توان به صحنه آمده‌اند و یاریگر دولت در کمک به نیازمندان و حل مشکلات معیشتی آن‌ها بوده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار