توزیع ۲۴۰ عدد سیلندر گاز مایع در قصرشیرین

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری قصرشیرین گفت : روزانه ۲۴۰ عدد سیلندر گاز مایع در این شهرستان توزیع می‌شود و مشکلی از نظر تامین گاز مایع با توجه به فصل پاییز و افزایش تقاضای مردم نداریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حشمت الله رضایی معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری قصرشیرین گفت : در زمینه توزیع سیلندر‌های گاز مایع در شهرستان طی روز‌های گذشته مشکلاتی ایجاد شد که البته این مشکل سراسری بود که با پیگیری‌های لازم هم اکنون از نظر تامین گاز مایع مشکلی نداریم.

او گفت : با اتمام فصل گرما متقاضیان گاز مایع و نفت سفید باید در سامانه شرکت نفت ثبت نام کنند و همچنین باتوجه به کوچ عشایر طی ماه‌های آینده به شهرستان، امور عشایری تمهیدات لازم برای سهمیه سوخت آن‌ها لحاظ کند.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین افزود: نهاد‌های نظارتی به شدت بر روند قیمت‌ها و بازار نظارت می‌کنند و با افراد سودجویی که قصد دارند با احتکار و افزایش قیمت‌ها برای مردم مشکلاتی به وجود آورند برخورد می‌شود.

رضایی ادامه داد: با افزایش تعداد بازرسی‌ها روند رسیدگی به تخلفات صنفی تسریع می‌شود و طی ماه گذشته تعداد ۲۴۰ مورد بازرسی انجام شد که در این مدت چهار واحد صنفی متخلف پنج میلیون ریال جریمه نقدی شدند.

او گفت: طرح ویژه بازگشایی مدارس و رصد روزانه آن برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام می‌شود و خوشبختانه در مدارس قصرشیرین مشکلی نداریم.

او خواستار همکاری مردم در راستای تنظیم بازار و ارائه گزارش تخلفات واحد‌های صنفی از طریق تماس با شماره تلفن ۱۲۴ به منظور برخورد با متخلفان و گران فروشان و همچنین احتکارکنندگان موادغذایی شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار