معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس:

عملکرد کادر درمان فارس در مقابله با کرونا درخشان است

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس تاکید کرد که عملکرد کادر درمان این استان در مقابله با بیماری کروناویروس طی هفت ماه گذشته درخشان بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ پاسدار علی‌محمد محمدی که به مناسبت ایام هفته دفاع مقدس در بیمارستان مسلمین شیراز حاضر شده و از کادر درمان این بیمارستان تجلیل کرد، گفت: پزشکان و پرستاران در دوران دفاع مقدس هم از گروه‌های فعال و حاضر در خط مقدم دفاع از انقلاب و نظام اسلامی بودند.

او افزود: در دوران پس از دفاع مقدس نیز کادر بهداشت و درمان کشور در عرصه های مختلف خدمت رسانی نظیر اردوهای جهادی، ویزیت رایگان اقشار محروم و امدادرسانی به مردم در حوادث طبیعی همواره داوطلب و ثابت قدم بوده اند.

سرهنگ پاسدار علی‌محمد با بیان اینکه کادر بهداشت و درمان در عرصه مقابله با بیماری کرونا بار دیگر روحیه جهادی و خدمت خالصانه را به کار گرفتند، گفت: کادر بهداشت و درمان فارس طِی ماه های گذشته صحنه هایی از ایثار و خدمت را به نمایش گذاشتند که یادآور ایثارگری پزشکان و پرستاران در دوران دفاع مقدس بوده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با بیان اینکه دست اندرکاران حوزه سلامت در استان فارس عملکرد درخشانی در مقابله با بیماری کرونا داشتند، گفت: مجموعه های بیمارستانی و ظرفیت های درمانی، تخصصی و تشخیصی وابسته به سپاه فارس از ابتدای شیوع بیماری کرونا برای کمک به مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و خدمت رسانی به بیماران اعلام آمادگی کردند.

او بیان کرد: کادر درمانی بیمارستان مسلمین در مقطعی که شاهد اوج بیماری کرونا در استان فارس بودیم عملکرد قابل تقدیری در عرصه خدمت رسانی به بیماران داشتند و در برپایی و پشتیبانی از نقاهتگاه سپاه فجر برای بیماران کرونا در شیراز نیز یکی از نقش های اصلی را بر عهده داشتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس افزود: مجموعه های بیمارستانی و درمانی وابسته به سپاه برای کمک به کادر بهداشت و درمان فارس آمادگی کامل دارند و هم افزایی و تعامل این مجموعه ها با دست اندرکاران حوزه سلامت استان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار