گلایه مردم از بی توجهی مسئولان به شبکه فاضلاب شهری سربیشه

مدیر عامل شبکه آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت:رسیدگی به معضل شبکه فاضلاب شهری سربیشه در دست اقدام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، امامی مدیر عامل شبکه آب و فاضلاب خراسان جنوبی در جواب به گلایه‌های مردمی در خصوص پساب‌های خانگی و جاری شدن آن در جوی‌ها و کانال‌های واقع در مقابل منازل گفت: رسیدگی به موقع و بهبود وضع موجود اصلی‌ترین دغدغه ما است و به آن رسیدگی می‌کنیم.

او با اشاره به اینکه بین مردم گلایه‌های مطرح شده و بافت جنوبی شهر سربیشه به دلیل جمع شدن پساب خانگی در این منطقه و سنگ لاخی بودن زمین که مانع از هدایت پساب‌ها به داخل چاه می‌شود گلایه‌مند هستند افزود:تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا رضایتمندی شهروندان را کسب نماییم.


بیشتر بخوانید


امامی  همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده طی ۱۰سال اخیر در خصوص شبکه آب فاضلاب شهری و تصفیه خانه در سربیشه، تصریح کرد:پروژه شبکه فاصلاب شهری بالغ بر ۹۸درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در حوزه شبکه‌های فرعی پیشرفت بالای ۷۰درصد را شاهد بوده ابم.

مدیر عامل شبکه آب و فاضلاب خراسان جنوبی در خصوص تصفیه خانه نیز اذعان کرد: طی مذاکرات انجام شده با سرمایه گذاران بخش خصوصی قراردادی منعقد کرده ایم که تا نیمه دوم امسال در صورت آمادگی برای پذیرش همتا به نتیجه قابل قبول خواهیم رسید.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.