سرپرست اداره حفاظت محیط زیست لالی از اجرای برنامه پاکسازی به مناسبت روز جهانی پاکسازی زمین در پارک دولت این شهر خبر داد.

مهدی زمانپور سرپرست اداره حفاظت محیط زیست لالی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به مناسبت گرامیداشت روز جهانی پاکسازی زمین، برنامه پاکسازی با حضور دوستداران محیط زیست لالی و مدیر انجمن محیط زیست جنت مکان در پارک دولت  این شهر برگزار شد.

اوبا اشاره به  اینکه حفظ محیط زیست، پاسخ به یکی از نیاز‌های امروز جامعه برای نگاهداری بیش‌تر از محیط زیست و رعایت حقوق عمومی است، افزود: تخریب محیط زیست و استفاده ‏های غلط از طبیعت، معلول نابرابری‌های اجتماعی و یکی از عوامل تضییع حقوق انسان‌ها است.

زمانپور اظهار داشت: انداختن هر زباله در دامن محیط زیست قامت یک انسان را خم می‌کند و امیدواریم با توجه بیشتر به این موضوع، حق استفاده از این زیبایی‌ها را به همه بدهیم تا پاسداری از محیط زیست برای همگان بصورت یک فرهنگ ایجاد شود.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست لالی با بیان اینکه هدف از اعمال نمادین این برنامه جمع آوری زباله و پسماند نیست بلکه با اجرای این گونه برنامه‌ها در تلاش هستیم که فرهنگ حفظ محیط زیست و توسعه پایدار را ترویج دهیم، تصریح کرد: امید است با ترویج اینگونه فعالیت‌ها در حمایت از محیط زیست استان خوزستان و شهرستان لالی، گامی بلند در جهت ارتقا فرهنگ و بهبود وضعیت محیط زیست برداشته شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.