پیشکسوتان دفاع مقدس در قم تجلیل شدند

همزمان با سراسر کشور آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در قم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان قم با تجلیل از ۸ پیشکسوت دفاع مقدس در استان برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس و همچنین فرماندهان نظامی و انتظامی استان حضور داشتند، بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت زنده پخش شد و حاضران از رهنمود‌های ایشان بهره‌مند شدند.


سردار شاهچراغی فرمانده سپاه استان قم در این مراسم که به مناسبت آغاز چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس برگزار شد گفت: دفاع مقدس حادثه‌ای تاریخی در کشور است که هر چند برخی خسارت‌ها را بر کشور تحمیل کرد، اما آوازه عزت و شرافت مردم را به گوش جهانیان رساند.


او با بیان این که عرصه جهاد و مقاومت همچنان ادامه دارد گفت: شهدای محور مقاومت با الگو گرفتن از شهدای جنگ تحمیلی پا در این مسیر نورانی گذاشتند.


استاندار قم نیز در این مراسم به الگوی مدیریتی در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: الگوی مدیریتی در جمهوری اسلامی بی بدیل است و الگویی تام و تمام از مدیریت جهادی ارائه می‌دهد.


سرمست ضمن اشاره به افتتاح باغ موزه دفاع مقدس در چند روز آینده افزود: تمامی نهاد‌ها و دستگاه‌ها باید در عمق بخشیدن به محتوای ارزشی این باغ موزه کمک کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار