اهدای کیسه‌های برنج به افراد توانخواه در اهواز

مسئول انجمن خیریه فرشته‌های زمینی در اهواز گفت: اهدای کیسه‌های برنج به افراد توانخواه همزمان با شهادت حضرت رقیه (س) در حرم مطهر حضرت علی بن مهزیار اهوازی انجام می‌شود.

گلناز علیخانی مسئول انجمن خیریه فرشته‌های زمینی در اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تامین مایجتاج و اهدای بسته های معیشتی به نیازمندان و افراد توانخواه یکی از اولویت‌های مهم این انجمن خیریه است.

او افزود: به همین منظور، تعداد ۵۰ کیسه برنج با همکاری و کمک‌های نقدی خیرین و نیکوکاران که همراه همیشگی انجمن‌ها و موسسات خیریه هستند تهیه شد و امشب همزمان با سالگرد شهادت حضرت رقیه (س) در حرم مطهر حضرت علی بن مهزیار اهوازی به افراد توانخواه اهدا خواهد شد.

علیخانی با بیان اینکه در حاشیه مراسم اهدای برنج مراسم سوگواری و عزاداری ویژه شهادت از ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار می‌شود، اظهار داشت: حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی ماندگاری در این مراسم به سخنرانی پیرامون شهادت دخت اباعبدالله الحسین (ع) سخنرانی می‌کند.

مسئول انجمن خیریه فرشته‌های زمینی اهواز در پایان از همراهی و حمایت‌های نیکوکاران تشکر کرد و گفت: خیرین و مردم سخاوتمند اهواز و استان خوزستان، بازوان توانمند این انجمن هستند و با جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی می‌توان نیاز‌های معیشتی افراد نیازمند را تامین کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.